کد خبر: 14411 A

نمایش خانگی پروژه آمریکایی رادان ممکن شد

نمایش خانگی پروژه آمریکایی رادان ممکن شد

مجوز نمایش خانگی فیلم "پولاریس" با بازی بهرام رادان که در آمریکا تهیه شده، صادر شد.

ایران آرت: در جلسه ۲۶ آذر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با عرضه سه عنوان موافقت شد که در میان آنها بیش از بقیه عنوان فیلم «پولاریس» به تهیه کنندگی بهرام رادان جلوه میکند.

 بهرام رادان «پولاریس» را به کارگردانی سودابه مرادیان در آمریکا تهیه کرده و به نظر میرسد بعد از دریافت پروانه خانگی برای آن قصد دارد فیلم را از طریق هنروتجربه روی پرده بفرستد.

نمایش خانگی نوشت، «پولاریس» یا «ستاره شمال» که فیلمنامه آن با همراهی نغمه ثمینی سناریست «شهرزاد» و مرادیان نگاشته شده، با مجموعه ای از عوامل آمریکایی و ایرانی تولید شده و رادان نقش اصلی آن یعنی شخصیتی به نام «پوریا» را بازی می کند. در کنار رادان، دو بازیگر اصلی دیگر در این فیلم بازی می کنند، یکی «آلیشیا باچلدا» که در نقش «باران» همسر پوریاست. این بازیگر همسر سابق کالین فارل است.

دیگر بازیگر اصلی هم «کوبی رایان مک لاولین» است که در نقش «دنیل» همسایه آنها ظاهر شده است. او در این با سریال «دو مرد و نصفی» و سریال «بررسی صحنه جرم» شناخته شده است. او همچنین در فیلم هایی مانند «جک و جیل» بازی کرده است.

غیر از رادان دیگر بازیگر ایرانی این کار، روزبه جنت خواه است که در آمریکا زندگی می کند و در این فیلم نقشی کوتاه به نام «حامد» دارد.

این فیلم یک شب تا صبح را به نمایش می گذارد و داستان یک عکاس جنگ ایرانی – آمریکایی است که همراه همسرش پس از مسئله ای در آپارتمان شان به خانه همسایه پناه می برند؛ داستان فیلم درباره رازی است که از شب تا صبح برای آنها برملا میشود.

 

 

بهرام رادان نمایش خانگی فیلم پولاریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین