کد خبر: 14369 A

شش خانم بازیگر و شب یلدا/آغوش کشیدن و بوسیدن دلچسب تر از 100 مسکن آرامبخش

شش خانم بازیگر و شب یلدا/آغوش کشیدن و بوسیدن دلچسب تر از 100 مسکن آرامبخش

هانا کامکار، شهره سلطانی، پرستو گلستانی، شبنم مقدمی، شبنم قلی‌خانی و آرام جعفری از جمله هنرمندان زنی هستند که زیر سایه زلزله، از یلدا گفته‌اند.

ایران آرت : هانا کامکار، شهره سلطانی، پرستو گلستانی، شبنم مقدمی، شبنم قلی‌خانی و آرام جعفری از جمله هنرمندان زنی هستند که زیر سایه زلزله، از یلدا گفته‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به زلزله شامگاه چهارشنبه 29 آذر در تهران، یلدای 96 زیر سایه ترس از زلزله‌ای دیگر برگزار می‌شود. از جمله هنرمندانی که در صفحه اینستاگرام خود به ترکیب یلدا و زلزله واکنش نشان داده‌اند می‌توان به هانا کامکار، شهره سلطانی، پرستو گلستانی، شبنم مقدمی، شبنم قلی‌خانی و آرام جعفری اشاره کرد.

پرستو گلستانی در بخشی از پستی که در صفحه‌اش گذاشته نوشته است: «اگر دیشب گذشت و ما ماندیم هیچکدام شبیه امشب نیستیم و قطعا زندگی دوباره ی   غنی‌تر و مهربانانه‌تری را تجربه می‌کنیم. همیشه لرزیدن‌ها انسان و زندگی‌اش را به کل جابه‌جا می‌کنند. یلدا بر شما عزیزان مبارک.»

یا شهره سلطانی نوشته: « زلزله دیشب یادآور این بود که چقدر به رفتن نزدیکیم، به نبودن... دلهاتون گرم مهر، یلداتون زیبا و مبارک باد.»

 

شهره سلطانی شبنم مقدمی شبنم قلی خانی پرستو گلستانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین