کد خبر: 14328 A

محبوبیت عجیب "دزدان دریایی کارائیب" در روسیه

محبوبیت عجیب "دزدان دریایی کارائیب" در روسیه

در حالی فیلم "دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند" در روسیه مورد توجه قرار گرفت که این اثر در آمریکا جزء کم فروشترین‌ها شد.

ایران آرت: ذائقه سینمایی مخاطبان روسیه با مخاطبان بسیاری از کشورهای دیگر متفاوت است و یکی از دلایل این ادعا فیلم محبوب این کشور در سال ۲۰۱۷ است.

در حالی «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» کم‌فروش‌ترین فیلم از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی در آمریکا شد، اما در روسیه این فیلم به پرفروش ترین فیلم سال بدل شد و بیش از ۴۱ میلیون دلار فروخت.

به گزارش مهر،در عین حال در این بازار فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت انگیز» خیلی خوب ظاهر نشد و در جایگاه سی‌وپنجم فروش فیلم‌ها جای گرفت و فیلم‌هایی که در مناطق دیگر چندان موفق نبودند مانند «مومیایی»، «والرین و شهر هزار سیاره» و «شاه آرتور» خیلی بهتر ظاهر شدند و رتبه‌های ۱۱، ۱۹ و ۲۲ را کسب کردند.

در عین حال فیلم‌های محلی با بازخوردهای متفاوتی روبه‌رو شدند و در این میان پرمخاطب‌ترین فیلم «آکا، آخرین شوالیه» یک کمدی فانتزی بود که توسط دیزنی و با تمرکز بر یک فولکلور روسی ساخته شد. این فیلم که اکتبر اکران شد از فیلم «استالینگراد» باندارچوک هم فراتر رفت و به پرفروش‌ترین فیلم روسی تاریخ بدل شد و ۲۹.۷ میلیون دلار فروش کرد که به این ترتیب در باکس آفیس در جایگاه دوم قرار گرفت. پس از آن نیز «سرنوشت خشمگین» با ۲۹ میلیون دلار در مکان سوم قرار گرفت.

آخرین فیلم باندارچوک که تریلری علمی-تخیلی به نام «جذب» است، اوایل سال از سوی سونی اکران شد و بیش از ۱۸ میلیون دلار فروش کرده و در میان ۱۰ عنوان پرفروش سال جای گرفته است.

در سال ۲۰۱۷ تا پایان نوامبر، باکس آفیس روسیه در مجموع رشدی ۹.۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال پیش تجربه کرد. دررتبه چهارم و پنجم باکس آفیس سال روسیه «محافظان کهکشان» و «بچه رییس» جای گرفتند. «وایکینگ»، «من نفرت انگیز ۳»، «ثور:رگناروک»، «آن» و «جذب» دیگر فیلم هایی بودند که به ترتیب رده ۶ تا ۱۰ را اشغال کردند.

 

جانی دپ روسیه دزدان دریایی کارائیب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین