کد خبر: 14260 A

ورود میشل ویلیامز به دنیای کمیک بوک/ آغازی تازه بر دنیای سینمایی سونی

ورود میشل ویلیامز به دنیای کمیک بوک/ آغازی تازه بر دنیای سینمایی سونی

میشل ویلیامز اخیرا بازی در نقش ویینگ در فیلم "ونوم" را تایید کرده است.

ایران آرت: ایفای نقش آن ویینگ توسط میشل ویلیامز (Michelle Williams) در فیلم Venom «ونوم» تایید شده است. این پروژه که تام هاردی (Tom Hardy) نقش اول آن را در دست دارد و توسط روبن فلیشر (Ruben Fleischer) کارگردانی می‌شود بر اساس شخصیت کمیک‌بوکی از مارول با همین نام ساخته می‌شود. انتظار می‌رود این فیلم آغازگر دنیای سینمایی اختصاصی سونی باشد، دنیایی که مرد-عنکبوتی در آن حضور نخواهد داشت. جزئیات موجود از داستان فیلم اندک است و دیدن این که این سری جدید با توجه به تلاش‌های قبلی سونی برای ساخت سری سینمایی با شخصیت‌های مارول چه عملکردی خواهد داشت جالب خواهد بود. با اینحال با حضور هنرپیشه‌هایی مانند ریز احمد (Riz Ahmed)، جنی اسلیت (Jenny Slate) و بنا به گزارش‌های اخیر، وودی هارلسون (Woody Harrelson)، هیجان زده نشدن برای انتشار فیلم سخت است.

شایعات حضور آن ویینگ در Venom «ونوم» در ماه ژولای شروع شد، زمانی که کسی از این فیلم ساخته‌ی سونی چیزی نمی‌دانست. آن زمان، بیشتر بحث‌ها بر سر این بود که آیا این پروژه در دنیای Spider-Man: Homecoming «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه» قرار دارد یا نه، به خصوص این که نسخه‌ی تام هالند (Tom Holland) مرد-عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول با اولین فیلم مستقلش به تازگی کلید خورده بود. در ماه‌های بعد،  Venom «ونوم» با معرفی شدن تعداد زیادی از بازیگرها آهسته آهسته شکل گرفت که لیست بازیگران شامل نامزد چهار دوره اسکار، میشل ویلیامز، بود.

به گزارش سینما پرس، ویلیامز در نشست‌های خبری در مورد جدیدترین فیملش، All The Money In The World «تمام پول‌های جهان» ساخته‌ی ریدلی اسکات (Ridley Scott) با Screen Rant نشستی داشت که در آن در مورد فیلم Venom «ونوم» که قرار است سال بعد منتشر شود صحبت کرد. در حالی که داستان فیلم به نظر یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب او بود، وی اضافه کرد که بزرگترین دلیل انتخاب او همبازی بودن با تام هاردی بوده است.

    Screen Rant: تو به عنوان کسی شناخته شده‌ای که نقش‌های عالی با فیلمنامه‌های عالی را انتخاب می‌کند و ونوم نیز استعداد زیادی در دست دارد. تو، تام هاردی، ریز احمد، وودی هارلسون، این شگفت انگیز است، خب پس چه چیزی در مورد فیلمنامه این همه استعداد را به خود جذب کرده است؟

  میشل ویلیامز: ما خوش می‌گذرانیم، اوم، ما خوش می‌گذرانیم، این دلیل، اوم، برای من تام است. من فقط فکر کردم، خب، او می‌داند که چه کار می‌کند. من فقط چندتا از فن‌های او را خواهم دزدید و خواهم فهمید که چه چیزی می‌داند. من فقط می‌خواستم، می‌دانی، شما فقط به اندازه‌ی افرادی که با آن‌ها بازی می‌کنید خوب هستید و من واقعا می‌خواستم با انتخاب او به عنوان همکار خودم را به چالش بکشم.

واضح است که سونی سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند اطلاعات فیلم را مخفی نگه دارد، اما در طول همان مصاحبه، ویلیامز تایید کرد که وی قطعا نقش آن ویینگ را بازی خواهد کرد.

 Screen Rant: آیا Venom «ونوم» قابل مقایسه با چیزهایی است قبلا انجام داده‌ای و چه چیزی می‌توانی در مورد آن ویینگ به ما بگی؟

 ویلیامز: من در فیلم‌هایی بازی کرده ام که از من خواستند تا با چشم به یک توپ تنیس نگاه کنم و وانمود کنم یک جانور بزرگ است. کار مورد علاقه‌ی من نیست اما مهارتی است که من سعی می‌کنم یاد بگیرم و آه، او، چه چیزی می‌توانم به شما بگویم؟ الآن چیز زیادی نه

در کامیک بوک‌ها ویینگ همسر سابق براک است که یک رابطه‌ی عشق/نفرت با او دارد. این شخصیت که برای اولین بار در شماره ۳۷۵ کامیک Amazing Spider-Man «مرد-عنکبوتی شگفت انگیز» معرفی شد، یک وکیل موفق است که داستانش با پیتر پارکر مرتبط است. اما با پیشرفت داستانش او بالاخره به ونوم مونث که با نام عروس ونوم نیز شناخته می‌شود، تبدیل می‌شود و این عمل او را به یک مسیر تاریک و خیلی احساسی هدایت می‌کند. معلوم نیست که سونی این داستان پیچیده را مستقیما در فیلم خواهد گنجاند یا نه. اما با رده‌ی سنی بزرگسالان قطعا آزادی این کار را دارند.

 

میشل ویلیامز کمپانی سونی کمیک بوکز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین