کد خبر: 13950 A

قاضی و مرگ "حسن خادمی" پس از آمستردام در تهران/ کارگردان رپ خوانی،دادگاه قاتل زنان در کرج را بررسی می کند

قاضی و مرگ "حسن خادمی" پس از آمستردام در تهران/ کارگردان رپ خوانی،دادگاه قاتل زنان در کرج را بررسی می کند

مستند "قاضی و مرگ" امروز، سه شنبه ۲۱ آذر در یازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقیت به نمایش درمی‌آید.

ایران آرت : پیش از این مستند "قاضی و مرگ" به کارگردانی حسن خادمی و تهیه‌کنندگی مهدی کوهیان موفق شده بود در بازار فیلم ایدفا در آمستردام هلند به عنوان معتبرترین بازار فیلم مستند جهان عرضه شود.

این مستند به زندگی قاضی عزیز محمدی یکی از معروف‌ترین و پرکارترین قاضی‌های جنایی ایران می‌پردازد و در طی چهارسال زندگی کاری و خصوصی قاضی را زیرنظر دارد.

این فیلم پرتره‌ای از نورالله عزیزمحمدی، قاضی کارکشته‌ دادگاه‌های کیفری است که قضاوت پرونده‌های مهمی چون قاتل سریالی زنان در کرج، جنایت سعادت‌آباد، پل مدیریت و... را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

حسن خادمی

مستند «قاضی و مرگ» به جایگاه مرگ در زندگی قاضی عزیزمحمدی نیز می‌پردازد؛ چرا که مرگ بخش لاینفک زندگی روزانه او بوده است. در پایان فیلم و در دوره بازنشستگی عزیزمحمدی، او بار دیگر در مقابل مرگ یا زندگی یک فرد قرار می‌گیرد، در شرایطی که دیگر بر مسند قضاوت قرار ندارد...

حسن خادمی پیش از این، مستند «رپ‌خوانی در تهران» را کارگردانی کرده بود که با این فیلم در بیش از ۲۰ جشنواره بین‌المللی از جمله لایپزیگ آلمان، کپنهاک دانمارک، زاگرب کرواسی و شیکاگو آمریکا حضور یافت.

این فیلم در دو نوبت در جشنواره سینما حقیقت به نمایش در می‌آید. نوبت اول سه شنبه ۲۱ آذر ساعت ۱۱ سالن 5  در پردیس چارسو  و نوبت دوم جمعه ۲۴ آذر ساعت ۲۱ سالن ۱ پردیس سینمایی چارسو خواهد بود.

عوامل فیلم "قاضی و مرگ" عبارتند از: پژوهشگر و کارگردان: حسن خادمی، تهیه‌کنندگان: مهدی کوهیان و حسن خادمی، تدوین: شهروز توکل، فیلمبرداران: عارف نامور و علیرضا سلطانی، مدیرتولید: مهران کرمی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، موسیقی: میرمهدی قاسمی.

 

مهدی کوهیان قاضی عزیز محمدی حسن خادمی مستند قاضی و مرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین