کد خبر: 13802 A

بار دیگر طبل رسوایی داستین هافمن به صدا درآمد

بار دیگر طبل رسوایی داستین هافمن  به صدا درآمد

بار دیگر داستین هافمن به آزار جنسی بازیگر مقابل خود در تئاتر متهم شد.

ایران آرت:  کاترین روستر بازیگر آمریکایی با انتشار یادداشتی مدعی شد که داستین هافمن در صحنه فیلم «مرگ فروشنده» بارها او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

این بازیگر ماجرا را با دیگر عوامل تولید نمایش در میان می‌گذارد اما ادعای او در همان زمان با بی‌اعتنایی آن‌ها روبه‌رو می‌شود. آن‌ها حتی او را از درمیان گذاشتن ماجرا با اتحادیه حقوق بازیگران منع می‌کنند و درباره عواقب ناخوشایند این کار بر فعالیت او در عرصه بازیگری به او هشدار می‌دهند.

به گزارش خبرآنلاین، در بخشی از یادداشت این بازیگر آمده است: «آن شب همراه با آزار جنسی، او اعتماد به نفس و متانت مرا فرسود. مرا تحقیر کرد. او با این کار تاثیر مخربی بر روح و روان من بر جا گذاشت.»

پیش از این نیز داستین هافمن متهم به آزار جنسی نویسنده‌ای به نام آنا گراهام هانتر شده بود. هانتر مدعی شد که در 17 سالگی مورد آزار هافمن قرار گرفته است. هافمن در نخستین واکنش به این ادعا از هانتر عذرخواهی کرد و گفت: «من برای زنان احترام زیادی قائلم. از این روی از اینکه شاید روزی با رفتارم آن‌ها را در موقعیت ناراحتی قرار داده باشم، احساس بسیار بدی دارم.»  

هافمن چند روز پیش در برنامه جان اولیور در سخنانی متفاوت درباره این اتهام گفت: «نخست باید بگویم ماجرا آن طور نیست که او تعریف کرد. من هنوز هم نمی‌دانم که این زن کیست. من هیچگاه او را ندیده‌ام. شاید در کنسرتی با چند نفر دیگر او را هم ملاقات کرده باشم.»

 

داستین هافمن فیلم مرگ فروشنده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین