کد خبر: 13533 A

واکنش‌ها به حذف سیامک انصاری از دورهمی

واکنش‌ها به حذف سیامک انصاری از دورهمی

ظاهرا ضبط سری جدید برنامه دورهمی با حذف دو کاراکتر این مجموعه آغاز خواهد شد.

ایران آرت: موضوعات اجتماعی و نوع نگاه و زاویه دید به محورهای مورد بحث در برنامه دورهمی، در سری جدید متفاوت خواهد بود. سروش جمشیدی تنها بازیگری است که در سری جدید «دورهمی» حضور خواهد داشت. مه‌لقا باقری و سیامک انصاری در سری جدید حضور ندارند.

 سیامک انصاری پس از مجموعه نقطه چین که در سال های 82 و 83 پخش گردید, تقریبا در تمام نقش هایش یک کاراکتر تکراری با خصلت های یکسان را بازی کرد. شخصی که بیشتر از بقیه می فهمد, به خاطر فهم بیشترش مورد ظلم قرار میگیرد, و تنها واکنشش پس از تخریب شدن توسط دیگران, ذل زدن در دوربین است. تعداد مجموعه هایی که او با این کاراکتر ثابت در آن حضور یافت تا آن حد بود که ذل زدن او به دوربین تبدیل به یک سوژه مجازی گردید. و مردم با ساختن جوک های فراوان سعی در اعلام نارضایتی و خستگی خود از این کاراکتر تکراری داشتند. و این اتفاق می توانست تبدیل به بهترین آلارم برای سیامک انصاری, برای ایجاد تنوع و تغییر در نقش پردازی هایش باشد. اما او همین کاراکتر را در فیلم ساعت 5 عصر باز هم تکرار نمود. این فیلم علی رغم تبلیغات بسیار و فضاسازی مناسب و نیز شرایط خوب اکران آن چنان که انتظار می رفت مورد اقبلا قرار نگرفت.

اکنون که شنیده ها حاکی از آن است که در سری جدید دورهمی حضور نخواهد داشت, پرسشی که اکنون مطرح می گردد این است که آیا این عدم حضور او در سری جدید دورهمی, خبر از تصمیم وی برای ایجاد تغییر و خلاقیت در کاراکتر پردازی های جدید می دهد؟

یا بازهم سیامک انصاری را قرار است در همان قامت تکراری ببینیم؟

 

منبع: سیمرغ

دورهمی سیامک انصاری مه لقا باقری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین