کد خبر: 13526 A

فساد جنسی دامن یک مجری دیگر را هم گرفت

فساد جنسی دامن یک مجری دیگر را هم گرفت

یک مجری مشهور تلویزیونی دیگر در آمریکا نیز به آزار جنسی متهم شد.

ایران آرت:  مجری NBC از سوی چندین زن به آزار جنسی متهم شد. به گزارش نقد سینما، مت لاور، مجری مشهور NBC، از سوی چندین نفر از همکاران زن خود به سوءرفتار و آزار جنسی متهم شده است.

پس از این افشاگری‎های تلویزیون ملی آمریکا او را اخراج کردند. مت لاور یکی از ارکان اصلی خبر این شبکه بود و سالانه 25 میلیون دلار دریافت می‎کرد. این خبر بازتاب‎های زیادی را در پی داشته است. جرارلدو ریورا مجری خبر فاکس نیوز که قبلا لاور را یک مرد متشخص واقعی خوانده بود، از اخراج او حمایت کرده است. او همچنین اعلام کرده اتهامات مربوط به آزار جنسی باید سختگیرانه‎تر سنجیده شوند.

از سوی دیگر مجری NBC به اتهامات پاسخ داد. «مت لاور» مجری سابق اخبار NBC، نسبت به اتهامات آزار جنسی که به او وارد شده بود پاسخ داد. او به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد و گفت به دنبال جبران اشتباهات خود است.

- لاور در متن خود آورده است: «هیچ کلمه یا عملی برای ابراز غم و اندوه و دل‎مشغولی برای رنجی که برای دیگران ایجاد کرده‎ام، نیست. برای صدمه‎ای که به افراد زده‎ام، واقعا متاسفم. همانطور که من این متن را می‎نوشتم، متوجه عمق خسارت و ناامیدی از من که در خانه و در NBC به جای مانده شدم. برخی از آنچه که در مورد من گفته می شود، نامشخص یا نامناسب است، اما در این داستان ها به اندازه کافی حقیقت وجود دارد تا احساس خجالت و شرمساری کنم.»

- او در ادامه اضافه کرده است که متعهد به جبران صدماتی که به دیگران وارد کرده است. او همچنین از کمک و صبر اطرافیان خود تشکر کرده است.

- ماجرای رسوایی لاور همچنان بازتاب‎های زیادی را در پی دارد. جف زاکر تهیه‎کننده سابق برنامه «امروز» که مت لاور مجری آن بود می‎گوید: «من این مت را نمی‎شناسم! من نه در این باره آگاه بوده‎ام و نه چیزی شنیده یا دیده‎ام» او می‎گوید در طول حضورش در برنامه هیچ شکایتی درباره لاور دریافت نکرده است.

 

 

منبع: کافه سینما

مت لاور فساد جنسی مجری آمریکایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین