کد خبر: 13369 A

شنای آزاد کیت وینسلت در آواتار

شنای آزاد کیت وینسلت در آواتار

جیمز کامرون: کیت وینسلت برای بازی در این نقش بسیار هیجان‌زده است.

ایران‌آرت: جیمز کامرون، کارگردان سینما، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت ونتی فر اطلاعات نسبتا زیادی در رابطه با نقش دقیق کیت وینسلت در دنباله بعدی فیلم آواتار فاش کرد. آخرین همکاری جیمز کامرون و کیت وینسلت به فیلم محبوب تایتانیک بر می‌گردد. کامرون در بخشی از این مصاحبه گفت: «خود کیت وینسلت برای بازی در این نقش بسیار هیجان‌زده است.». او همچنین به مواردی مانند اینکه او ممکن است به‌عنوان یکی از اعضای گروه «مردم دریا» در فیلم حضور داشته باشد اشاره کرد. کامرون اشاره‌ای به انسان یا ناوی بودن این کاراکتر نکرد، اما به صورت واضحی به این موضوع که وینسلت در حال گذراندن دوره‌های مربوط به دریا است اشاره کرد. کامرون پیش‌تر و در جریان معرفی این بازیگر به‌عنوان یکی از بازیگران دنباله آواتار گفته بود که اسم کاراکتر کیت وینسلت «رونال» خواهد بود.

وینسلت برای اجرای قسمتی از نقشش باید شنای آزاد را فرا بگیرد. کامرون همچنین به خبرنگاران گفت که همین حالا هم با چند بازیگر جوان در حال فیلمبرداری بخش‌هایی مربوط به زیر آب است. هدف این برنامه فیلمبرداری این است که این بازیگران جوان بتوانند حدود ۳-۴ دقیقه نفس‌شان را زیر آب دریا حبس کنند. او همچنین گفت که در بخش‌های زیر آب، کاراکتر‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر از یک زبان به‌خصوص استفاده خواهند کرد.

البته که ممکن نیست خبرنگارها با کامرون در رابطه با آب و دریا صحبت کنند اما از او در رابطه با یکی از محبوب‌ترین سوال‌های اینترنت چیزی نپرسند؛ آن هم اینکه چرا در انتهای فیلم تایتانیک جک علاوه بر نجات رز به وسیله‌ی آن تخته چوب، خودش به همراه رز به سوی خشکی نرفت؟ کامرون در واکنش به این موضوع که چرا چنین موضوعی پس از گذشت بیست سال همچنان مطرح است و در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت:

به نظر من مطرح بودن این سوال برای این همه مدت بچه‌گانه به نظر می‌رسد. تایتانیک در رابطه با مرگ و جدایی بود؛ جک باید می‌مرد.

 

تایتانیک کیت وینسلت جیمز کامرون آواتار 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین