کد خبر: 13200 A

مارول به سراغ جود لاو رفت

مارول به سراغ جود لاو رفت

فیلم "کاپیتان مارول" این روزها در حال مذاکره با بازیگر سرشناس بریتانیایی است.

ایران آرت:  جود لاو با پذیرش نقش در برابر بری لارسون نقش اصلی «کاپیتان مارول» را ایفا می‌کند.

در عین حال با بن مندلسون نیز مذاکراتی در جریان است تا نقش اصلی منفی این فیلم را ایفا کند. آنا بودن و رایان فِلِک نیز به عنوان کارگردان انتخاب شده‌اند.

جود لاو در نقش شخصیت دکتر والتر لاوسون بازی می‌کند که به عنوان کاپیتان مارول شناخته می‌شود و او مرشد شخصیتی به نام کارول دانورس است که لارسون نقش او را بازی می‌کند.

کمپانی مارول تاکنون اطلاعی در این زمینه منتشر نکرده است.

فیلمنامه نهایی این فیلم را ژنوا رابرتسون-دورت نوشته است و داستان درباره کارول دانورس خلبان نیروی هوایی است که دی‌ان‌ای او به صورت تصادفی با دی‌ان‌ای یکی از دشمنانش ترکیب شده در نتیجه او دارای قدرتی استثنایی شده است.

کوین فیلگ که تولیدکننده این فیلم است چندی پیش در جشنواره کمیک‌کان سن‌دیگو اعلام کرده بود فیلم ابرقهرمانی بعدی مارول در دهه ۱۹۹۰ می‌گذرد.

انتظار می‌رود ساموئل ال جکسون نیز نقش خودش را با شخصیت نیک فیوری در این فیلم تکرار کند.

تاریخ اکران این فیلم ۸ مارس ۲۰۱۹ است.

جود لاو امسال با ایفای نقش شخصیت آلبوس دامبلدور جوان در «هیولاهای شگفت‌انگیز» دیده شد. او برای فیلم سوم شرلوک هولمز نیز که برادران وارنر در حال تهیه مقدمات تولیدش است، جلوی دوربین می‌رود.

لاو بازی در فیلم بعدی وودی آلن با بازی ال فانینگ را نیز تمام کرده و در تریلر جاسوسی «بخش ریتم» در برابر بلیک لایولی که ۲۰۱۹ اکران می‌شود، نیز بازی کرده است.

 

منبع: مهر

جود لاو والت دیزنی کمپانی مارول کاپیتان مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین