کد خبر: 13168 A

کارگردان "روزی روزگاری" برای کارگردان "امام علی" دیالوگ می‌نویسد

کارگردان "روزی روزگاری" برای کارگردان "امام علی" دیالوگ می‌نویسد

سریال سلمان فارسی با فیلمنامه ای از داود میرباقری ساخته می‌شود.

ایران‌آرت: امراله احمدجو نویسنده‌ای که دیالوگ‌های سریال «سلمان» را می‌نویسد درباره این پروژه گفت: وظیفه‌ای که من در این پروژه دارم نگارش دیالوگ‌ها است البته پیش‌تر داود میرباقری فیلمنامه را به طور کامل نوشته و من در نوشتن گفتگوها به آن‌ها  کمک می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چند قسمت برای این مجموعه در نظر گرفته شده است گفت: این فیلم‌نامه را آقای میرباقری در 40 قسمت در نظر گرفته است. ضمن اینکه در نگارش دیالوگ‌ها به طور مستقیم با آقای میرباقری در ارتباط هستیم. البته این کار تنها به عهده من نیست و دو نویسنده دیگر هم به طور جداگانه در نگارش این داستان ما را یاری می‌کنند. پس از اتمام کار ما هرکدام نوشته هایمان را به داود میرباقری تحویل می‌دهیم و او خودش شکل نهایی را طراحی و استخراج می‌کند.

کارگردان «روزی روزگاری» در گفتگو با برنا ادامه داد: ما سه نفر مستقل از یکدیگر کار می‌کنیم  من نیز دقیقا نمی‌دانم آن دو نفر چه کسانی هستند و در این باره سوالی نکرده‌ام. اما آقای میرباقری هر سه نفر ما را آزاد گذاشته تا با سلیقه خودمان کار را طراحی کنیم زیرا این کار می‌تواند تنوعی در گفتگوها ایجاد کند و د رنهایت به یک انتخاب خوب منجر شود. به هر حال ما برای این کار با هم مشورت و گفتگوهایی زیادی داشته و داریم.

 

داود میرباقری سریال سلمان فارسی امراله احمدجو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین