کد خبر: 12873 A

تایتانیک بازمی‌گردد، این بار سه بُعدی

تایتانیک بازمی‌گردد، این بار سه بُعدی

به مناسبت بیستمین سالگرد اکران فیلم تایتانیک، این فیلم دوباره در سینماها اکران می‌شود.

ایران‌آرت: به مناسبت بیستمین سالگرد اکران فیلم «تایتانیک» ساخته جیمز کامرون، این فیلم دوباره روی پرده‌های بزرگ خواهد رفت. این خبر را کمپانی دالبی اواخر روز چهارشنبه در شراکت با استودیوهای پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم اعلام کرد.

این فیلم برنده جایزه اسکار با نقش‌آفرینی کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو در حالی برای یک نمایش ویژه یک هفته‌ای در ۸۷ سینما به نمایش درمی‌آید که برای نخستین بار از تکنولوژی سینمای دالبی استفاده می‌کند. پخش این اثر ماندگار از روز اول دسامبر آغاز می‌شود و در هر دو فرمت دو بعدی و سه بعدی روی پرده خواهد رفت.

فیلم «تایتانیک» که نخستین بار روز نوزدهم دسامبر سال ۱۹۹۷ اکران شد، هنوز هم بعد از دیگر فیلم جیمز کامرون یعنی «آواتار» به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان شناخته می‌شود. این فیلم بدون احتساب تورم، چیزی نزدیک به ۲.۲ میلیارد دلار فروخته است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کامرون در بیانیه‌ای گفت: ما تنها چند دقیقه از صدای «تایتانیک» را در قالب دالبی ویژن مستر کردیم و همه‌مان بهت‌زده شده بودیم. مثل این بود که داریم فیلم را برای نخستین بار تماشا می‌کنیم. حالا که کل فیلم مستر شده است، بسیار هیجان‌زده هستم که می‌توانم آن را با مخاطبان سراسر ایالات متحده به اشتراک بگذارم. این فراتر از سه بعدی، فراتر از ۷۰ میلی‌متری و فراتر از هر چیزی خواهد بود که تا به حال دیده‌اید.

داگ دارو معاون ارشد کمپانی دالبی هم اضافه کرد: شراکت ما با جیمز و پارامونت به ما اجازه داده شاهکاری از سینما را به خارق‌العاده‌ترین شیوه ممکن به نمایش بگذاریم.

 

تایتانیک لئوناردو دی کاپریو کیت وینسلت آواتار جیمز کامرون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین