کد خبر: 12750 A

در جایزه جشنواره شید اتفاق افتاد؛

سبقت محسن تنابنده از نوید محمدزاده

سبقت محسن تنابنده از نوید محمدزاده

محسن تنابنده در رقابت با نوید محمدزاده، برنده تندیس کلوزآپ و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم شید شد.

ایران آرت: شب گذشته پس از نمایش آخرین فیلم در سینما آنجلیکا شهر دالاس در آمریکا، برگزیدگان دومین دوره جشنواره فیلم شید معرفی شدند.

 

اسامی برندگان تندیس کلوزآپ و نامزدهای هر بخش به شرح زیر است:

تندیس کلوزآپ و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد، به محسن تنابنده برای بازی در فیلم «فراری» رسید. دیگر نامزدهای این بخش نوید محمدزاده (بدون تاریخ، بدون امضا) و پژمان بازغی (اسرافیل) بودند.

تندیس کلوزآپ و لوح تقدیر به نیکی کریمی برای بازی در فیلم «آذر» اهدا شد. نامزدهای دیگر این بخش عبارت از هدیه تهرانی (اسرافیل) و ساره بیات (زرد) بودند.

تندیس کلوزآپ بهترین کارگردان و لوح تقدیر به وحید جلیلوند برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» رسید. دو نامزد دیگر این بخش محمد حمزه‌ای (آذر) و آیدا پناهنده (اسرافیل) بودند.

جایزه بهترین فیلم و لوح تقدیر با اختلاف بسیار کم آرای داوران به فیلم «آذر» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی اهدا شد. دیگر نامزدهای این بخش «بدون تاریخ بدون امضا» (علی جلیلوند) و زرد (کامران مجیدی) بودند.

و در انتها بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به دلیل آرای یکسان، مشترکا به فیلم‌های «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده رسید.

این جشنواره با نام و یاد عباس کیارستمی برگزار شد و جایزه شید به نام یکی از فیلم‌های این کارگردان فقید است.

داوران جشنواره سینمایی پارسی زبان شید، جاناتان رزنبام، ریچارد پنیا و هوشنگ گلمکانی بودند و این جشنواره به دبیری آرامه اعتمادی، و دبیری هنری شهرام مکری برگزار شد.

 در روز برگزاری جشن اختتامیه و اهدای جوایز که طی روزهای آینده برگزار می‌شود، بنا به درخواست علاقه‌مندان، فیلم‌های منتخب بار دیگر نمایش داده می‌شوند.

 

منبع: خبرآنلاین

 

عباس کیارستمی نیکی کریمی هدیه تهرانی محسن تنابنده نوید محمدزاده جشنواره شید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین