کد خبر: 12579 A

بحران جنسی کوین اسپیسی عجیب‌ترین اتفاق سینمایی را رقم می‌زند

بحران جنسی کوین اسپیسی عجیب‌ترین اتفاق سینمایی را رقم می‌زند

بحران جنسی آمریکا که این روزها پاگیر کوین اسپیسی هم شده باعث شده تا فیلم جدید او که آماده نمایش است دست خوش تغییرات عجیبی شود.

ایران آرت: در حرکتی بی‌سابقه و پرهزینه، ریدلی اسکات تنها چند هفته پیش از اکران تریلر "تمام پول‌های دنیا" (All the Money in the World)، صحنه‌های مربوط به کوین اسپیسی را از این فیلمِ آماده نمایش، حذف می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، اکنون قرار است کریستوفر پلامر در "تمام پول‌های دنیا" نقش جان پل گتی، غول نفت و میلیادر بدنام را بازی کند. فیلم درباره ربوده شده جان پل گتی سوم، نوه 16 ساله او در 1973 است.

"تمام پول‌های دنیا" که فیلم اختتامیه جشنواره موسسه فیلم آمریکا (AFI) بود، اوایل این هفته در بحبوحه طرح اتهامات مختلف درباره رفتار ناشایست جنسیِ اسپیسی، با تصمیم شرکت تری‌استار از این جشنواره خارج شد، اما تری‌استار اعلام کرد که فیلم برابر با برنامه قبلی از 22 دسامبر (اول دی) در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

با وجود فیلمبرداری مجدد، تاکنون تاریخ اکران فیلم تغییر نکرده است، اما نزدیکان به پروژه گفته‌اند اگر یک نفر باشد که بتواند فیلمبرداری مجدد را انجام بدهد و همچنان فیلم را در فصل تعطیلات روانه سینماها کند، او اسکات است.

به گفته منابع در جریان ماجرا، اسکات به تنهایی این تصمیم را گرفت و چهارشنبه شرکت سونی را مطلع کرد. پلامر انتخاب اول اسکات برای نقش جان پل گتی بود، اما مدیران اجرایی استودیو یک نام بزرگ‌تر می‌خواستند.

Christopher+Plummer+Kevin+Spacey

صحنه‌های مربوط به اسپیسی در مجموع در هشت روز فیلمبرداری شد و در بسیاری از صحنه‌ها تنها خودش حضور دارد. مارک والبرگ و میشل ویلیامز در "تمام پول‌های دنیا" نقش وکیل و دختر جان پل گتی را بازی کرده‌اند و انتظار می‌رود برای فیلمبرداری مجدد بازگردند.

مشخص نیست اسکات چگونه جابجایی اسپیسی و پلامر را انجام خواهد داد، اما برگرداندن بازیگران و فیلمبرداری مجدد در این مدت زمان بسیار کوتاه، کار بسیار سختی است. این احتمال هم هست که این کار با استفاده از جلوه‌های تصویری انجام شود. چالش بزرگ برای تیم سازنده جلوه‌های تصویری فیلم این است که بسیاری از صحنه‌های اسپیسی در لوکیشن‌های مختلف فیلمبرداری شده است.

شرکت ا‌م‌پی‌سی که تیم پیشتاز سازنده "کتاب جنگل"، برنده سال گذشته اسکار جلوه‌های تصویری بود، روی جلوه‌های تصویری "تمام پول‌های دنیا" کار می‌کند. بسته به پیچیدگی و تعداد نماهایی که شخصیت اسپیسی حضور دارد، این احتمال هست که با استفاده از ترکیب‌بندی‌های دیجیتال بتوان در تعدادی از صحنه‌های فعلی، پلامر را جایگزین اسپیسی کرد. این نوع تکنیک‌ها در فیلم‌های دیگر در شرایط منحصر به فرد به کار رفته است، هرچند موقعیت فعلی عملاً بی‌سابقه است.

"تمام پول‌های دنیا" تازه‌ترین پروژه‌ای است که از اسپیسی فاصله می‌گیرد. نتفلیکس اعلام کرد که تولید فصل ششم "خانه پوشالی" به تعویق افتاد و جمعه پیش نیز منابع نزدیک به پروژه گفتند که سازندگان سریال این روزها به طور فعال در حال بازنویسی فیلمنامه و حذف شخصیت اسپیسی از آن هستند. نتفلیکس همچنین پروژه "گور" را که اسپیسی در آن نقش گور ویدال نویسنده را بازی کرده است، کنار گذاشت. فیلمبرداری این فیلم در روزهای اخیر در ایتالیا به پایان رسید.

اتهامات علیه اسپیسی حدود دو هفته پیش زمانی آغاز شد که آنتونی رپ بازیگر به "بازفید نیوز" گفت که وقتی تنها 14 سال داشت، اسپیسی از او سوء استفاده جنسی کرد. از آن زمان تاکنون چند فرد دیگر پا پیش گذاشته‌اند تا تجربه خود از رفتار ناشایست اسپیسی را بیان کنند. یکی از آن‌ها هیدر آنرا یک گوینده خبر سابق است که اسپیسی را به ایجاد مزاحمت جنسی برای پسر 18 ساله‌اش متهم کرده است. یک بارمن اهل لندن هم در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی ادعا کرده است که اسپیسی در دورانی که مدیر هنری اولد ویک تیه‌تر لندن بود، با او رفتاری ناشایست داشت.

 

کوین اسپیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین