کد خبر: 1231 A

یک‌سوال، یک‌جواب با جوان‌ترین دختر جشنواره/ ترلان، هجده‌ساله از تهران!

یک‌سوال، یک‌جواب با جوان‌ترین دختر جشنواره/ ترلان، هجده‌ساله از تهران!

ترلان پروانه یکی ازآنهایی است که از کودکی وارد حرفه ی بازیگری شد و حالا در آستانه ی ورود به دهه ی سوم زندگی اش، به بازی در نقش های اصلی در فیلم‌های سینمایی مهم هم رسیده است.

ایران‌آرت:  بین بچه هایی که از سه چهار سالگی وارد حرفه ی بازیگری شدند،تعدادکمی از آنها عمر حضورشان در این عرصه دو رقمی شد و اکثرا در همان سال های کودکی و نوجوانی از دور خارج شدند. ترلان پروانه یکی ازآنهایی است که از کودکی وارد حرفه ی بازیگری شد و حالا در آستانه ی ورود به دهه ی سوم زندگی اش، به بازی در نقش های اصلی در فیلم های سینمایی مهم هم رسیده است. او با بازی در نقش کودکان در سریال های تلویزیونی کارش را استارت زد و پله پله بالا آمد و کم کم سر و کله اش در فیلم های سینمایی هم پیدا شد. سال 90 وزمانی که او برای بازی در فیلم " آهوی پیشونی سفید"(سید جواد هاشمی) پروانه ی زرین کودک و نوجوان را گرفت. نشان داد حالا دیگر از مرز بازی کردن در نقش کودکان عبور کرده و می تواند در نقش های متفاوت هم حضور داشته باشد.

امسال او با دو کارگردان مطرح یعنی علیرضا داوود نژادو سعید سهیلی در جشنواره ی فجر حضور دارد. اگر چه نقشی که در فیلم داوود نژاد بازی کرده نقش به مراتب بهتر و مهم تری است. 

او درباره همکاری با داوودنژاد می گوید: «کار با آقای داوود نژاد برای هر بازیگری اتفاقی مهم و فراموش نشدنی است، من هم این احساس را داشتم و دارم. ایشان علاوه بر اینکه استاد بازی گرفتن از بازیگر هستند، تعامل بسیار خوبی هم با بازیگران دارند که همین مسئله باعث درخشش کارهایشان میشود».

 

ترلان پروانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین