کد خبر: 12182 A

"شکرستان" به زودی بازمی‌گردد

"شکرستان" به زودی بازمی‌گردد

تهیه‌کننده «شکرستان» از ساخت سری جدید این مجموعه انیمیشن، در قالب چهار قسمت برای پخش از تلویزیون خبر داد.

ایران آرت: سید مسعود صفوی، تهیه‌کننده مجموعه «شکرستان» از پیش تولید سری جدید این مجموعه خبر داد و گفت: قرار است موضوعات و شخصیت‌های جدیدی هم به مجموعه اضافه شوند.

 

او در توضیحاتی درباره‌ی «شکرستان»، گفت: این مجموعه بعد از آنکه تلویزیون تصمیم به تولید عروسکی آن گرفت، کمی ضربه خورد و از آن کیفیتی که شکل انیمیشینی داشت خارج شد.

 

صفوی گفت: با تصمیماتی که مابین مرکز صبا و تلویزیون انجام شد قرار شد سری جدید «شکرستان» در ۱۰۴ قسمت با شکل قدیم یعنی همان انیمیشن ساخته شود. پیش تولید این مجموعه به اتمام رسیده است و قرار است کاراکترهای جدید به آن اضافه شود.

 

تهیه کننده «شکرستان» به ایسنا گفت: تولید سری جدید مجموعه «شکرستان» یک سال به طول می‌انجامد و قرار است از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.

 

وی درباره موضوعات سری جدید انیمیشن «شکرستان» نیز گفت: «شکرستان» سبک زندگی ایرانی را به تصویر می‌کشد و در سری جدید قرار است به موضوعات جدیدی از جمله مسائل روز پرداخته شود. معمولا در هر فصل از این مجموعه هشت موضوع بزرگ را انتخاب می‌کنیم.

 

تهیه‌کننده سریال «تاریخ از این ور» درباره ادامه پیدا کردن ساخت شکرستان، بیان کرد: شکرستان از آنجا که به ماجرای شهر می‌پردازد و ماجراهای یک شهر هیچ وقت تمامی ندارد، می‌تواند ادامه‌دار باشد. در حال حاضر در سری جدید، کار ما دشوارتر شده؛ چرا که می‌خواهیم اصلاح وضع موجود کنیم تا دوباره به همان شرایط بهتر قبل، برگردیم.

 

انیمیشن تلویزیون سبک زندگی zwnj شکرستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین