کد خبر: 12175 A

یک روز پس از بمب خبری رسوایی جنسی کوین اسپیسی، واکنش هالیوودی‌ها به فرار رو‌به‌جلوی او دهشتناک است

همجنسگرایی یا تجاوز؛ چه‌طور یک‌شبه کاخ اسطوره سینما فرو ریخت

همجنسگرایی یا تجاوز؛ چه‌طور یک‌شبه کاخ اسطوره سینما فرو ریخت

خبری درباره یکی از اسطوره‌های این سینما، دوباره هالیوود فلاکت‌بار را به گل نشانده است...

ایران‌آرت: یک روز گذشت؛ یک روز از طوفانی که می‌رفت بنشیند و هالیوود را کمی به آرامش برساند، اما خبری درباره یکی از اسطوره‌های این سینما، دوباره هالیوود فلاکت‌بار را به گل نشاند.

همین دیروز صبح بود که خبر را در ایران‌آرت هم منتشر کردیم؛  این که آنتونی رپ، بازیگر 46ساله  آمریکایی مدعی شد کیوین اسپیسی، بازیگر به نام هموطنش سال‌ها پیش او را مورد آزار جنسی قرار داده است. واکنش اسپیسی، به این موضوع تعجب همگان را برانگیخت آنجا که او در توییتی اعلام کرد چنین رویدادی را به یاد نمی‌آورد: «من چنین ماجرایی را به یاد ندارم اما اگر سال‌ها پیش چنین عملی انجام داده‌ام متاسفم و عمیقا  به خاطر رفتار ناشایستم که احتمالا در حالت غیر معقول بوده عذرخواهی می‌کنم.» این سوژه‌ رسانه‌ای در حالی در رسانه‌های غربی مخابره می‌شود که همچنان اخبار تجاوزهای هاروی واینستین تهیه کننده معروف هالیوود، در بورس اخبار است.

حالا باید پذیرفت که کاخ آقای اسپیسی یک شبه و به همین راحتی فروخته است؛ بازیگر خوش ذوق هالیوودی که برنده ۲ جایزه اسکار و چندین جوایز ریز و درشت دیگر است، به یک باره محبوبیت خود را از دست داده است. او در ابتدا به آزار جنسی بازیگری به نام آنتونی رپ هنگامی که ۱۴ ساله بود، محکوم شد اما چیزی که حالا هالیوود را در طی این یک روز عصبانی‌تر کرده، مدل عذرخواهی اوست.

او عذرخواهی خود را با اعلام اینکه «همجنسگرا» است در یک بیانیه با هم آورد تا شاید توجه مردم به قسمت همجنسگرایی او پرت شود – که تا حدود زیادی هم موفق شد- و مجبور نباشد زیر بار شدید خراب شدن وجهه سینمایی اش برود.

اما این قضیه هالیوود را که هنوز ملتهب جو رسوایی های جنسی واینستین و تعداد زیادی از هالیوودی های دیگر است، عصبانی کرد.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از پیپل، بسیاری از نویسندگان، بازیگران و … نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند و گفتند اسپیسی با این کار آنتونی رپ و قضیه آزار او را به زیر سایه برده چون برای مردم عامی این قضیه بیشتر در ذهن می ماند!

iranart

هالیوود کوین اسپیسی همجنسگرايي هاروی واینستاین هاروی واینستین آنتونی رپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین