کد خبر: 12100 A

الناز شاکردوست، جواد عزتی و هادی حجازی فر همبازی شدند

الناز شاکردوست، جواد عزتی و هادی حجازی فر همبازی شدند

الناز شاکردوست، جواد عزتى و هادى حجازى فر بازیگران فیلم سینمایی "دو طبقه روى پیلوت" ابراهیم ابراهیمیان شدند.

ایران آرت: فیلم سینمایى "دو طبقه روى پیلوت" به کارگردانى ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگى کیومرث پور احمد به تازگى وارد پیش تولید شده و به زودى با انتخاب عوامل، فیلمبردارى فیلم آغاز مى شود.

الناز شاکردوست جدیدترین بازیگرى است که حضورش در "دوطبقه روى پیلوت " قطعى شده است. شاکردوست که این روزها فیلم سینمایی "خفه گى" را روی پرده سینماها دارد و مشغول بازى در فیلم سینمایی  "سراسر شب" ساخته فرزاد مؤتمن است، پس از پایان بازی در این فیلم به‌زودی جلوى دوربین ابراهیمیان مى‌رود.

پیش‌ازاین حضور جواد عزتى و هادى حجازى فر در فیلم قطعى شده بود. "دوطبقه روى پیلوت" چند بازیگر مطرح دیگر هم دارد که به‌زودی انتخاب و معرفى می‌شوند.

ابراهیمیان پیش‌ازاین در گفتگو با هنرآنلاین درباره این فیلم بیان کرد: این روزها در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و با برخی از بازیگران برای حضور در این فیلم مذاکراتی داشتیم که هنوز قطعی نشده است.

کارگردان "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه " در ادامه به حضور این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: ازآنجایی‌که فیلم ما اواسط آذرماه کلید خورده می‌شود بسیار بعید است که به جشنواره فیلم فجر برسد، چراکه هم کار را دیر آغاز کردیم و هم این‌که فیلم‌برداری کار به‌احتمال‌زیاد تا زمان جشنواره ادامه خواهد داشت.

ابراهیمیان درباره فضا و داستان این فیلم نیز اظهار کرد: "پیلوت " یک کار کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثارم است و فضایی گروتسک دارد. درواقع یک فیلم کاراکتر محور است که قصه‌ها را شخصیت‌های داستان خلق می‌کنند. برای خودم تجربه عجیبی است و امیدوارم آن‌طور که می‌خواهم کار پیش برود.

ابراهیم ابراهیمیان پیش‌ازاین ساخت فیلم‌های "ارسال آگهى تسلیت براى روزنامه " و "عادت نمی‌کنیم " را بر عهده داشته است.

 

الناز شاکردوست جواد عزتی هادی حجازی فر دو طبقه روی پیلوت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین