کد خبر: 1202 A

حاشیه های جذاب جشنواره فیلم/ بازیگران زن پرکار و خانم بازیگری که خوابش برد

حاشیه های جذاب جشنواره فیلم/ بازیگران زن پرکار و خانم بازیگری که خوابش برد

جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز به کار کرد که فیلم‌های پربازیگری به نمایش درآمدند و حاشیه هم کم نداشتند.

ایران آرت :جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز به کار کرد که فیلم‌های پربازیگری به نمایش درآمدند.

+ در نشست خبری "چراغ‌های ناتمام"  بازیگر کودک این فیلم سارا میرایی که ابتدا با شیرین‌زبانی خاصی از عوامل فیلم و همچنین مجید صالحی و شقایق فراهانی تشکر کرد، در پایان نشست در جایگاه عوامل فیلم خوابش برد.

* فیلم "شماره 17 سهیلا" به کارگردانی محمود غفاری، از آنجایی که سوژه این فیلم جدید و به نوعی کنجکاو برانگیز بود تقریباً سالن نمایش فیلم مملو از جمعیت مشتاق بود که به تماشای فیلم نشستند این فیلم دختری حدود چهل ساله را روایت می کند که می فهمد ازدواجش دیر شده و می خواهد هر چه زودتر ازدواح کند و بچه دار شود. 

در این فیلم زهرا داودنژاد، مهرداد صدیقیان، بابک حمیدیان به ایفای نقش می‌پردازند. 

نشست های خبری روز دوم جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره

 

* غفاری کارگردان "شماره 17 سهیلا" در نشست  گفت: هنگامی که بخشی از فیلم را در مترو فیلمبرداری می‌کردیم، دو خانم را فرستاده بودند که عوامل فیلم را کنترل کنند و تهیه‌کننده وظیفه داشت حواس آن‌ها را پرت کند تا ما بتوانیم فیلم بگیریم.

او ادامه داد: نسخه‌ای از فیلم را که آن‌ها دوست داشتند به مترو دادیم و وقتی نسخه‌ای را که در جشنواره اکران شد دیدند، چک ۵۰۰ میلیونی تهیه‌کننده را که به عنوان ضمانت ارائه داده بودیم به اجرا گذاشتند.

غفاری در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: ما با فرآیند وحشتناکی این فیلم را در مترو فیلمبرداری کردیم.

زهرا داودنژاد نیز گفت: باعث شعف من است، چرا که بعد از سال‌ها بازگشتم و این بازگشت را مدیون اعتمادبه‌نفسی هستم که از پدرم گرفتم. حضور اعضای خانواده‌ام که یک حلقه عاشقانه‌ را تشکیل داده‌اند، لذت‌بخش است و هرچه دارم مدیون خانواده و پدرم هستم.

*  "دعوتنامه" به کارگردانی مهرداد فرید  انتقادات بسیاری به همراه داشت. در این فیلم علاوه بر شقایق فراهانی، حمیدرضا آذرنگ و میترا حجار نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند."دعوتنامه" با توجه به موضوع آن که درباره سارقی است که از زائرین امام رضا (ع) سرقت می‌کند، نگاهی به مسائل دینی دارد. این فیلم سه ایپزودی نتوانست نظر موافق منتقدان را با خود همراه کند و در بخش‌هایی از فیلم حتی تماشاگران به تمسخر اقدام به تشویق این فیلم کردند.

شقایق فراهانی نیز درباره حضور پرتعداد آثارش در جشنواره گفت: من سه سال است که پرکارترین بازیگر هستم و به دلیل اینکه دچار یک بحران روحی شدم، با کار می‌خواستم آن را جبران کنم.

بهزاد فراهانی پدر شقایق فراهانی که در این نشست حضور داشت در پاسخ انتقاد یکی از منتقدان گفت: اجازه دهیم کمی روح شریف و سخن گفتن پارسی و بی‌کینه جاری شود.

وی افزود: من تا به حال به دخترم نگفتم که خوب بود و این بار شجاعانه به او تبریک می‌گویم.

پری ناز ایزدیار

 

* فیلم آخری که در روز دوم به جشنواره آمد" تابستان داغ" بود، که تقریباً به دلیل حضور بازیگران آن و موضوعیتش فیلم پرمخاطبی بود و با اینکه در ساعات پایانی شب به نمایش درآمد، بسیار مورد توجه واقع شد.

در این فیلم پریناز ایزدیار، علی مصفا، صابر ابر، مینا ساداتی و بازیگر خردسال ملینا علیجانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بازی بازیگر خردسال توجه همگان را به خود جلب کرد و ابراهیم ایرج زاد نیز در نشست خبری این فیلم اعلام کرد که ‌ای‌کاش در جشنواره روی بازی بازیگران خردسال نیز داوری انجام می‌شد.

 

 

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین