کد خبر: 11825 A

شکایت حسام نواب صفوی از سالومه؟/ پرونده ازدواج این بازیگر در دست بررسی است

شکایت حسام نواب صفوی از سالومه؟/ پرونده ازدواج این بازیگر در دست بررسی است

حسام نواب صفوی مثل همیشه حرف های حاشیه ای و بحث برانگیز زده است؛ از الویس پریسلی تا سالومه شبکه من و تو...

ایران آرت : «حسام نواب صفوی» با حضور در برنامه «من و شما» پاسخگوی سوالات آرش ظلی پور مجری برنامه شد.

وی در ابتدای گفت‌وگو عنوان کرد که اصلا به مردم نگاه از بالایی ندارد و گفت: من نگاهم نگاه مردم است و با این مردم بزرگ شدم برای همین به کسی اصلا نگاه از بالا ندارم، شاید این شائبه به خاطر این است که قدم بلند است!

* هیچ اصراری برای شبیه شدن به الویس پریسلی ندارم

آرش ظلی پور درباره ظاهر این بازیگر و استفاده مکرر از رنگ سیاه و سفید در پوشش اش پرسید که او بیان کرد: برای این استفاده میکنم که سیاه و سفید باید باهم برابر باشند و این مخالف نژادپرستی است!

نواب صفوی با رد این موضوع که متاثر از الویس پریسلی است و ظاهرش را مشابه او درست می کند گفت: من در خیلی از کارها سعی کردم از این نوع گریم فاصله بگیرم ، نوع جمجمه ام است خدادادی است و هیچ اصراری برای شبیه شدن به این خواننده ندارم.

ظلی پور با اشاره به عمل زیبایی که روی صورت این بازیگر انجام شده از او پرسید «چرا حتی فرم موهایت را هم شبیه این خواننده میکنی» که نواب صفوی در پاسخ گفت: من یک عمل زیبایی انجام دادم که به این خاطر بود که بینی ام شکسته شد و مجبور شدم عمل کنم. مدل موی من هم همین است مگرینکه در فیلمی تغییر بدهم. اولین بار خیلی سال پیش قبل از سینما به من گفتند که شبیه این خواننده هستم اما باید بگویم که شباهت با او برایم مهم نیست بیشتر تفکرش را دوست دارم که نقض نژادپرستی است.

* 65 میلیاردتومان فروش اخراجی ها معادل پول الان

نواب صفوی در ادامه این بخش درباره حضورش در دو فیلم پرفروش دهه 80 و دهه 90 گفت: من هم نهنگ عنبر 2 را دوست دارم و هم اخراجی ها 2 ؛ نقش رسول در اخراجی ها 2 برایم نقش مهمی بود چون هر بازیگری دوست داشت آن را بازی کند. برای من آن نقش آسان بود چون خودم بودم.

ظلی پور با بیان اینکه در یکی از مصاحبه هایش به این موضوع اشاره کرده که دست و پایش مقابل دوربین برای ایفای این نقش می‌لرزیده از او پرسید با این اوصاف چطور نقش برایت آسان بود که این بازیگر پاسخ داد: من به این خاطر آن حرف را زدم که همیشه فکر می کردم رسول را چه کسی بازی خواهد کرد. یکی از بهترین شخصیت هایی بود که لوتی منش بود و هنوز که هنوز است من دیالوگ هایش را از مردم می شنوم. باید بدانید که اگر اخراجی ها معادل پول الان میفروخت چیزی حدود 65 میلیارد تومان می شد.

* نمی‌دانستم رضا یزدانی بازی هم می‌کند

وی در بخشی از گفت‌وگو با تماشای تصویر رضایزدانی و در پاسخ به این پرسش که چقدر موافق است یک خواننده بازیگر هم باشد گفت: رضا همسفر خیلی خوبی است و خواننده خیلی خوبی هم هست. اما من نمیدانستم که بازی هم می‌کند! در کل باید بگویم که این فرمول که هم بازیگر باشی و هم خواننده در کل دنیا جواب نداده است. مطمئناً اگر جواب می داد من خودم این کار را می کردم! چراکه من اول میخواستم خواننده بشوم اما بعد پشیمان شدم و تصمیم گرفتم بازیگر شوم و باز تصمیمم عوض شد و به سمت حقوق آمدم. من برای همه کارهایی که میکنم تحصیلات آکادمیکش را دارم.

* پرونده شکایت از تهیه کننده «توفیق اجباری»

حسام نواب صفوی درباره سابقه شکایتش از سید کمال طباطبایی نیز گفت: آن اتفاق تمام شد و من فهمیدم که آقای کمال طباطبایی برای آن دیالوگ سوءنیتی نداشت و بعدش با هم دوست شدیم و این دوستی ادامه دارد.

وی پس از این حرف در پاسخ به سوال مجری به پرونده بسته شدن شبکه فارسی وان نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام از طرف من بوده و این شبکه درنهایت بسته شد و پرونده اش مختومه ست.

* ماجرای سالومه

ظلی پور در این بخش به حاشیه اخیر و صحبت های مجری زن شبکه فارسی زبان، من و تو، سالومه، نیز اشاره کرد و صفوی گفت: آن آدم در حدی نیست که بخواهم از او شکایت کنم از رسانه ملی برای اباطیل این افراد استفاده نکنیم.

در عین حال حسام نواب صفوی پیش تر ادعا کرده بود سالومه زمانی که در تهران زندگی می کرد به او پیشنهاد دوستی داده بود و چون نواب صفوی نپذیرفت این روزها در پی تلافی و جبران است( نقل به مضمون ). 

وی در بخشی دیگر از گفتگو با اشاره به عکسی از گریمی که شباهت زیادی به تمثال های حضرت عباس (ع) دارد گفت: آن گریم برای حضرت عباس است اما اعتقادات قلبی من اجازه نمیداد که تصویر ایشان در کاری پخش شود. این گریم انجام شد و درنهایت من این اجازه را به خودم ندادم که آن نقش را بازی کنم. اما شاید برای گریم حربن ریاحی آن را درنظر بگیریم.

* در ازدواج مصمم تر شدم

بازیگر فیلم «نان ، عشق ، موتور 1000» درباره اینکه چرا ازدواج نمی کند گفت: الان برای ازدواج مصمم تر هستم اما این موضوع تحت بررسی است. شاید کسی در زندگی ام باشد اما مصلحت این است که از این سوال بگذریم.

نواب صفوی درباره ملاک هایش برای همسر آینده اش نیز اشاره داشت: کسی باید باشد که من و کارم را بفهمد. بازیگری کار سختی است و وکالت هم کارسختی است و من باید محرم اسرار مردم باشم بنابراین همسر آینده من باید اینها را متوجه بشود.

* اگر بخواهم فالوور بخرم 10 میلیون میخرم

وی در پایان در واکنش به شائبه فالوور خریدن برای اینستاگرام گفت: هرگز فالوور نخریدم اگر بخواهم مرتکب چنین این عملی بشوم 10 میلیون میخرم نه 100 هزارتا! ما باید بدانیم که فالوور چیزی را برای بازیگر عوض نمیکند و فالوور معیار تشخیص محبوبیت نیست. 

 

iranart

 

حسام نواب صفوی الویس پریسلی سالومه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین