کد خبر: 11810 A

ابراز محبت پرویز پرستویی به شادمهر عقیلی+ عکس

ابراز محبت پرویز پرستویی به شادمهر عقیلی+ عکس

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون برای شادمهر عقیلی در اینستاگرام کامنتی محبت آمیز نوشت که واکنش شادمهر را در پی داشت.

ایران آرت: پرویز پرستویی چند روز پیش کامنتی گذاشت، مبنی بر این که؛ «سلام شادمهر عزیز اگه این صفحه صفحه خودته خوشحالم میتونم برات پیام بذارم، امیدوارم خوب باشی و برقرار. من که با کارات کیف میکنم مثل همیشه.»

در ادامه شادمهر عقیلی نیز جواب این بازیگر شاخص سینما و تلویزیون را در قالب کامنت داد و پس از آن با حضور در برنامه علیرضا امیرقاسمی عنوان کرد:

«پرویز پرستویی از جمله بازیگرانی است که نقش را می شناسد و لازم نیست که کارگردان به او بگوید چه کار کند »

این گفتگو باعث شد تا دوباره پرستویی در قالب کامنتی در اینستاگرام شادمهر عقیلی بنویسد: «شادمهر عزیز امیدوارم خوب باشی. در مصاحبه با امیرقاسمی از من اسم بردی شما لطف داری، به یاد روزهای تهران که همو میدیدیم. چندسال پیش با تئاتر فنز اومدم تورنتو خیلی دوست داشتم ببینمت ولی موفق نشدم امیدوارم هرجای این جهان هستی خوب باشی در کنار خانواده»

این کامنت محبت آمیز پاسخ شادمهر را در پی داشت که نوشت: «پرویز عزیز و دوست داشتنی ممنونم که به یادم هستی منم بسیار دلتنگ روزهای خوب با تو بودن و دوستان مشترکمان هستم و دوستی های عمیقمون از خاطرم نرفته. امیدوارم فرصتی بشه که دوباره یک کار مشترک ولی این بار با صدا و دکلمه زیبای تو برای مردم عزیز بسازم»

 

منبع: برنا

 

پرویز پرستویی شادمهر عقیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین