کد خبر: 11802 A

دستمزد 30 میلیونی شاهرخ استخری/ نمی‌‍دانید چه کارهایی از طرفدارانم در اینستا برمی‌آید

دستمزد 30 میلیونی شاهرخ استخری/ نمی‌‍دانید چه کارهایی از طرفدارانم در اینستا برمی‌آید

شاهرخ استخری در برنامه تلویزیونی درباره دستمزدی که در سریال «فاصله ها» گرفت، صحبت کرد.

ایران آرت: شاهرخ استخری با حضور در برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی پاسخگوی سوالات آرش ظلی پور مجری برنامه شد. وی در ابتدای صحبت درباره اینکه چرا به نظر می رسد خیلی مغرور است گفت: اطرافیانم این نظر را ندارند چون من را می شناسند و شاید کسانی که از دور فقط با نام من آشنا هستند از روی عکس ها ممکن است این قضاوت را بکنند که باید بگویم اشتباه است.

وی درباره اینکه چرا در جمع های سینمایی شرکت نمی کند و خیلی گوشه گیر است گفت: احساس میکنم شاید نه من خیلی برای آنها جذاب هستم نه موقعیت اجتماعی ام ایجاد میکند که در این جمع ها باشم. دوستان زیادی هم در این فضا ندارم و صمیمی ترین دوستانم امیررضا دلاوری و پندار اکبری هستند و با باقی در حد یک احوال پرسی تلفنی هرچند وقت یک بار ارتباط دارم. از حضور در میهمانی ها و اکران خصوصی ها و فضاهای این شکلی خوشم نمی آید،  به کسانی که عشق شهرت هستند پیشنهاد می کنم که این کارها را بکنند ؛ ولی من خیلی اهلش نیستم.

او با تاکید براینکه سینما خیلی بی رحم است اشاره کرد: شما ببینید این سینمای بی رحم اکبر عبدی را داشت حذف می کرد ، مهدی هاشمی را داشت حذف می کرد. من اصلا فکر نمی کردم حامد بهداد یک روز دیگر گزینه یک نباشد. این ذات سینماست ؛ یک روز دخترها برایت دست می زنند ، یک روز پخته تر ها تشویقت می کند و ... رضا عطاران سال 72 کارش را شروع کرد اما در یک دهه اخیر تبدیل به ستاره شد این یعنی که به راحتی هیچ چیزی به دست نمی آید. اتفاقی که با دلنوازان برای من افتاد و باید حفظش می کردم و برای همین خیلی از پیشنهادها را رد کردم.

 

 

بازیگر «فاصله ها» در ادامه گفت که شهرت اصلا برایش اولویت نیست و اضافه کرد: من دیده شدن و شهرت برایم گزینه اصلی نیست و بیشتر به فکر آینده دخترم هستم. آن سینمایی که به من پیشنهاد حضور می دهند سینمای مورد علاقه من نیست. بروید از ساره بیات همکلاسی من در «کارنامه» در سال 83 بپرسید که من چه چیزی از بازیگری می خواستم. چقدر به دنبال تشویق بودم؟ من ماهی 30 میلیون به خاطر بازی در «فاصله ها» گرفتم و بعد از آن بازهم می توانستم با همین معیار پیش بروم اما این کار را اصلا نخواستم انجام بدهم.

در بخش فضای مجازی شاهرخ استخری به طرفداران وفادارش اشاره کرد و گفت: من پیش بینی می کردم که بعد از ازدواجم از میزان هوادارنم کم شود اما اصلا از این موضوع نمی ترسیدم. آنها با من از دلنوازان تا الان ماندند و ثابت کردند که چقدر وفادار هستند ، من در این مورد خیلی ادعایم می شود. شما نمی دانید که چه کارهایی از پس اینها برمی آید و همین الان اگر اعلام کنم تا یک ساعت دیگر 20 هزارتا کامنت «شاهرخ» می توانند زیر یکی از پست های شما بگذارند.

ظلی‌پور در بخش دیگری از گفت‌وگو با طرح این سوال که خیلی ها می‌گویند تو همسر پولدار داری گفت: من متاسفم که الان سوییچ ماشین ملاک اعتبار و شخصیت آدمها شده است، خانواده همسر من اصلا متمول نیستند. همسرم نیز از 16 سالگی کف کارخانه کار کرده و روی پای خودش ایستاده این ملاک من برای ازدواج با او بود. من هم ده سال مستقل و تنها زندگی کردم ، پدر من هم کارمند است و بخشی از کودکی ام در زمان جنگ در جزیره خارک گذشته است. برای همین باید بگویم که ما با سختی به این جایگاه رسیدیم.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که اصلا دوست ندارد که عکس همسرش جایی منتشر شود چون نمیخواهد که او را کسی بشناسد.

استخری در پایان در پاسخ به این سوال که بالاخره ماشین خریدی یا نه گفت: بله من خانه ای خریده بودم که برایم خیلی لقمه بزرگی بود اما بالاخره چند ماه پس از حضورم در «خندوانه» ماشین خریدم.

 

شاهرخ استخری سریال فاصله ها
نظرات خوانندگان
  • نیلوفر
    پاسخ

    <b>من بهت حق میدم وکاملا درک میکنم که دوست نداری عکس همسرت منتشر بشه باریکلا وخوشا به غیرت .</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین