کد خبر: 11565 A

گزارش ایران‌آرت از حاشیه‌های کناررفتن دوخواننده از تیتراژ سریال «هاتف»

مورد عجیب آیت‌الله کمپانی در ماجرای محسن چاوشی و محمد اصفهانی!

مورد عجیب آیت‌الله کمپانی در ماجرای محسن چاوشی و محمد اصفهانی!

حالا باید منتظر واکنش احتمالی چاوشی به ادعای تهیه‌کننده «هاتف» نشست...

ایران‌آرت: ماجراهای تیتراژ سریال «هاتف» گویا تمامی ندارد.

چندی پیش بود که پس از یکی دو روز کش و قوس و چرخش شایعات، یکی از نزدیکان محسن چاوشی در گفت‌وگو با ایران‌آرت از حضور این خواننده پاپ در تیتراژ سریال «هاتف» خبر داد. یک هفته‌ای طول نکشید که قطع همکاری چاوشی با تیم هاتف، منجر به انتشار نامه‌ای تند و تیز از جانب او خطاب به عوامل سریال و همچنین دست‌اندرکاران صداوسیما شد.

پس از این بود که خبر رسید، محمد اصفهانی جایگزین چاوشی شده است. حالا ظاهرا همان اتفاق برای اصفهانی تکرار شده و او که قرار بود تیتراژ سریال محرمی «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری را بخواند، به دلایلی از تیتراژ خط خورده است.
پیش از این با اعلام نعمت چگینی تهیه کننده سریال «هاتف» قرار بود تیتراژ این سریال را محمد اصفهانی بخواند، اما تا کنون که یک هفته از پخش این سریال می گذرد نه تنها مخاطب صدای اصفهانی را نشنیده است بلکه نام او بعد از قسمت اول از تیتراژ ابتدا و انتهای این سریال حذف شده است.

همچنین تنها نام چندین ترانه سرا که قرار بود اصفهانی بخشی از آثارشان را برای تیتراژ «هاتف» بخواند، هنوز در تیتراژ پایانی دیده می شود. حسین منزوی، علامه طباطبایی، آیت اله کمپانی، عمان سامانی از این ترانه سرایان بودند.

«نعمت چگینی» تهیه کننده این سریال با خبرگزاری فارس گفت‌وگو کرده و در این باره گفته: «مواردی پیش آمد که نتوانستیم در خدمت او باشیم. مسائل مالی  در این امر دخیل نیست. موارد دیگری در میان بود که دیگر این همکاری میسر نشد. در اصل ما سفارش این کار را خیلی دیر به او دادیم و آقای موسی پور هم فرصت نکرد تا آهنگسازی این کار را انجام دهد و این را به دیگر دوستان سپردیم و بعد از آن دیدیم که پنج قسمت از سریال روی آنتن رفته و دیگر عملا ارزشی ندارد به همین خاطر منصرف شدیم».

چگینی دلیل پخش‌نشدن این تیتراژ را آماده نبودن آن عنوان کرد و گفت: «اگر سریال ما ۳۰ قسمت بود می توانستیم بعد از قسمت ۵ تیتراژ را پخش کنیم، اما زمانیکه سریالی ۱۰ قسمت است عملا این کار بیهوده است که برای ۵ قسمت مبلغی هنگفت را پرداخت کنیم! این اشتباه ما بود که نام آقای اصفهانی را در تیتراژ زدیم و مردم یک هفته منتظر شنیدن صدای این خواننده بودند و از همینجا از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم. نام اصفهانی فقط در تیتراژ قسمت اول بود و در قسمت های بعدی حذف شد».

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه پیشتر قرار بود تا محسن چاوشی خوانندگی این سریال را به عهده داشته باشد، گفت: «چاوشی یکی از گزینه های پیشنهادی سیما بود که بعد از صحبت کردن با او به دلیل مسائل مالی با هم به توافق نرسیدیم و همین باعث شد تا سه روز قبل از پخش به آقای اصفهانی پیشنهاد دادیم. در این فاصله زمانی کوتاه هم عملا او و گروهش نمی توانستند کاری که در خور شآن شان بود را به ما تحویل دهند».

تهیه کننده سریال «برادر» درباره اینکه چرا هنوز نام ترانه سرایان در تیتراژ پایانی سریال دیده می شود، گفت: «بله قرار بود آقای اصفهانی دو بیتی هایی از این ترانه سرایان بخوانند که در فواصل سریال به صورت کلیپ پخش شود، که این اتفاق نیفتاد و این اسامی نیز از امشب حذف خواهد شد».

مجموعه تلویزیونی «هاتف» به تهیه کنندگی نعمت چگینی و کارگردانی داریوش یاری، در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای ساخته شده است که هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵روی آنتن شبکه یک می رود.

با همه این اوصاف، به نظر می‌رسد حتی وقتی نام محسن چاوشی در یک اثر مطرح می‌شود، آن‌قدر خبر و شایعه و هجوم رسانه‌ای پیرامون آن شکل می‌گیرد که کار از دست مدیران خارج می‌شود. طبیعی است که در این میان، چاوشی مقصر نیست و وزن سنگین او در موسیقی امروز و همچنین هواداران پرشمارش، هر ماجرایی را می‌توانند سرشار از حساسیت کنند.

حالا باید منتظر واکنش احتمالی چاوشی به ادعای تهیه‌کننده «هاتف» هم نشست که دلیل شکل‌نگرفتن همکاری با این خواننده را به توافق‌نرسیدن بر سر مسائل مالی عنوان کرده است. متنی که چاوشی منتشر کرده بود، نشان‌دهنده وجود چنین اختلافی نمی‌توانست باشد.

 

کانال تلگرامی ما را از لینک زیر می‌توانید دنبال کنید:

iranart

محسن چاوشی محمد اصفهانی سریال هاتف آیت الله کمپانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین