کد خبر: 11542 A

بازگشت راکی به دنیای سینما / استالونه پشت دوربین «کرید ۲» می‌رود

بازگشت راکی به دنیای سینما / استالونه پشت دوربین «کرید ۲» می‌رود

سیلوستر استالونه، بازیگر و کارگردان سرشناس فیلم‌های اکشن و رزمی هالیوود، تایید کرده است که وی کارگردانی قسمت دوم فیلم «کرید» (Creed) را بر عهده خواهد داشت.

 

ایران آرت: اولین نقش آفرینی بزرگ استالونه که باعث شهرتش در هالیوود شد بازی در نقش یک بوکسور حرفه‌ای نترس به نام راکی بالبوا در فیلم «راکی» بود و وی در طی بیش از سه دهه توانسته میراث راکی را به خوبی حفظ کند. بعد از شش فیلم در این فرانچایز که در مورد حرفه ی مشت زنی بود دیگر کسی فکر نمی کرد که بتوان این فرانچایز را زنده کرد. این باور زمانی دچار تغییر شد که رایان کوگلر ایده ساخت فیلم «کرید» را با استالونه در میان گذاشت و این فیلم باعث شد که استالونه نامزد دریافت جایزه اسکار شود. این فیلم نقدهای خوبی را از منتقدین دریافت کرد و با توجه به بودجه ی ساخت ۴۰ میلیون دلاری اش، بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

علاوه بر موفقیت تجاری و نامزد شدن برای دریافت جایزه اسکار در بخش بازیگری، این فیلم باعث شد که تماشاگران اشتیاق داشته باشند که مایکل بی جوردن را بار دیگر در نقش آدونیس کرید ببینند. البته با توجه به مشغله کاری کوگلر و ساخت فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) وی دیگر نمی تواند در ساخت قسمت دوم فیلم «کرید» حضور داشته باشد به همین دلیل استالونه خود پشت دوربین فیلم قرار خواهد گرفت. استالونه در حساب اینستاگرام خود تایید کرده که وی و جوردن بار دیگر در در کنار هم بازی کرده و فیلم برداری ها نیز از سال آینده آغاز خواهد شد. استالونه با دنیای کارگردانی ناآشنا نیست به خصوص وقتی پای فرانچیاز «راکی» در میان باشد. او قبلاً نیز فیلم های راکی ۲، راکی ۳، راکی ۴ و راکی بالبوا را کارگردانی کرده است و به غیر از آن ها نیز فیلم های اکشن تری مانند «رامبو» و «بی مصرف ها» (The Expendables) را در کارنامه کارگردانی خود دارد.

به گزارش روزیاتو، این فیلم در کنار فیلم «زنده ماندن» (Staying Alive) تنها فیلم هایی هستند که استالونه کارگردانی آن ها را بر عهده دارد ولی خود نقش اول فیلم را بازی نمی کند. گفته شده که استالونه خود نویسندگی قسمت دوم را بر عهده خواهد داشت و گفته شده که دولف لاندگرن نیز در نقش معروفش یعنی دراگو باز خواهد گشت. این که دراگو چطور به فیلم بازخواهد گشت هنوز مشخص نشده اما به نظر می رسد که احتمالاً آدونیس در این فللم با پسر دراگو روبرو شود یا شاید هم راکی و دراگو بار دیگر با هم روبرو شوند اما شاگردانشان مبارزه اصلی را انجام دهند.

از آن جا که کارنامه کارگردانی استالونه نشان می دهد که وی در این حوزه نیز موفق عمل کرده است، طرفداران «کرید» از این که کوگلر برای ساخت قسمت دوم این فیلم بازنخواهد گشت نگران نیستند. هیچ کسی به اندازه ی استالونه با این فرانچایز آشنایی ندارد پس بدون شک باید منتظر ماند و نتیجه ی کار او را در «کرید ۲» مشاهده کرد.

 

سیلوستر استالونه راکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین