کد خبر: 11465 A

اسرافیل در لندن نمایش داده شد/ فیلمی با بازی هدیه تهرانی، مریلا زارعی و پژمان بازغی

اسرافیل در لندن نمایش داده شد/ فیلمی با بازی هدیه تهرانی، مریلا زارعی و پژمان بازغی

نمایش فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده در بخش رسمى شصت و یکمین فستیوال فیلم لندن BFI با استقبال مواجه شد.

ایران‌آرت: فیلم اسرافیل که نخستین تجربه تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر است، در روز دهم اکتبر در سینما Curzon و یازدهم اکتبر در سینما VUE West End که از سینماهای معروف و شناخته شده لندن هستند به نمایش درآمد.

این فیلم در بخش love فستیوال فیلم لندن ۲۰۱۷ حضور داشت و در هر دو نمایش، با اقبال مخاطبان روبرو شد.در این نمایش‌ها، مستانه مهاجر تهیه کننده فیلم به عنوان نماینده عوامل حضور داشت و توضیحاتی را درباره آیدا پناهنده و عاشقانه‌ای که در بستر «اسرافیل» روایت می‌شود، بیان کرد.

مهاجر در معرفی فیلم و درباره همکاری‌اش با پناهنده گفت: برای من کار کردن در کنار آیدا پناهنده خیلی لذت بخش بود. سختی‌ای که در مسیر برای من وجود داشت، همان سختی‌های کار بود. برای من شرایط و مسائلی پیش نیامد که بگویم چون زن هستم با این اتفاق‌ها روبرو شده‌ام.

«اسرافیل» درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.

هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی و على عمرانى، سهیلا رضوى، پوریا رحیمى‌سام و سودابه جعفرزاده دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

فستیوال فیلم لندن مهمترین رویداد سینمایی بریتانیا و از تاثیرگذارترین فستیوال‌های سینمایی دنیا محسوب شده که هر ساله در ماه اکتبر، توسط انستیتوی فیلم بریتانیا برگزار می‌شود.

این فستیوال به عنوان ویترینی برای عرضه بهترین و خلاقانه‌ترین آثار سینمای دنیا شناخته مى‌شود. جشنواره فیلم لندن در کنار اکران فیلم‌های روز و برگزاری فرش قرمزها، به کشف و معرفی استعدادهای نوظهور، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی می‌پردازد.

 

 

 

فیلم اسرافیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین