کد خبر: 11337 A

فضای سینمای امروز را دوست ندارم/«سردلبران» اثر ماندگار ایرانی می‌شود

فضای سینمای امروز را دوست ندارم/«سردلبران» اثر ماندگار ایرانی می‌شود

جعفر دهقان گفت: فضای سینمای این روزها را دوست ندارم. تولیدات محدود شده و پیشنهاداتی هم که می‌شود آن پیشنهادی نیست که بخواهم در آنها بازی کنم.

ایران آرت: جعفر دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در ماه‌های گذشته سر فیلمبرداری سریال "سر دلبران" بوده ام و همین باعث شده تا نتوانم در کار تازه‌ای حضور داشته باشم. فیلمبرداری "سر دلبران" همچنان ادامه داشته و ما در شهر یزد مشغول کار هستیم.

وی درباره حضور در سریال سردلبران اضافه کرد: نقش من در این سریال با تمام کارهایی که تا به حال انجام داده‌ام متفاوت است. ماه‌ها است که درگیر این سریال هستیم اما دقت و نکته سنجی "محمدحسین لطیفی" باعث شده تا همه با انرژی و انگیزه به کارمان ادامه دهیم.

جعفر دهقان

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" سر دلبران را موفق در جذب مخاطب دانست و تاکید کرد: شک نکنید که سریال سر دلبران به یکی از ماندگارترین سریال‌های ایرانی تبدیل خواهد شد. فضای قدیمی کار به همراه فیلمنامه خوب و گروه بازیگران یکدست و با تجربه از این سریال یک اثر موفق خواهد ساخت.

وی در مورد کم‌کار شدن خود در بازیگری سینما به میزان ادامه داد: فضای سینمای این روزها را دوست ندارم. تولیدات محدود شده و پیشنهاداتی هم که می‌شود آن پیشنهادی نیست که بخواهم در آنها بازی کنم. یک زمانی بود که تولیدات با کیفیت بالا ارائه می‌شد اما در حال حاضر سینما از لحاظ کیفی افت کرده است. من دوست دارم در سینما بازی کنم اما کار خوب بسیار کم شده است و ترجیح می‌دهم در این سینما کار نکنم.

جعفر دهقان

دهقان درباره احتمال حضورش در سریال "حضرت موسی (ع)" خاطرنشان کرد: من بدون شک دوست دارم در سریال موسی (ع) بازی کنم. با جمال شورجه دوست هستم و کارنامه مشترک فراوانی داریم اما متاسفانه پروژه موسی (ع) تا جایی که می‌دانم به مشکل برخورد کرده است. این قبیل آثار نیازمند نگاه بهتر و همین طور حمایت از سوی مسئولین فرهنگی هستند. اگر به امید خدا این پروژه تامین بودجه شده و کلید بخورد، در صورت ارائه پیشنهاد از سوی جمال شورجه با افتخار در آن بازی می‌کنم.

 

جعفر دهقان سریال سر دلبران سریال حضرت موسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین