کد خبر: 11333 A

یک روزنامه توضیحات ساره بیات درباره لمس رضا قوچان‌نژاد را دستمایه تخریب کرده است

جنجالِ‌آغوش ساره‌بیات و دلواپسان!

جنجالِ‌آغوش ساره‌بیات و دلواپسان!

افراط‌گراها که هر بار به دلایل واهی، به یکی از هنرمندان که در هر بزنگاهی، صدای جامعه باز بوده‌اند، حمله می‌برند، این بار ساره بیات را مورد هدف قرار داده‌اند

ایران‌آرت: دلواپسان، از هر روزنه‌ای برای حمله به هنر و گشایش‌های رخ داده در ساحت آن بهره می‌برند.

به گزارش ایران‌آرت، افراط‌گراها که هر بار به دلایل واهی، به یکی از هنرمندان که در هر بزنگاهی، صدای جامعه باز بوده‌اند، حمله می‌برند، این بار ساره بیات را مورد هدف قرار داده‌اند.

چندی پیش بود که این بازیگر سینمای ایران، عکسی با همسر خواهرش، رضا قوچان‌نژاد، که بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است منتشر کرده بود که به مذاق عده‌ای خوش نیامد. ماجرا تا آنجا بالا گرفت که بیات دو روز پیش و در مراسم تولدش و در حضور گوچی، مجبور شد توضیحاتی درباره آن عکس ارائه دهد. حالا روزنامه خراسان در یادداشتی نسبت به انتشار کلیپ همین توضیحات واکنش نشان داده است.

این روزنامه نوشته: «انتشار کلیپی کوتاه از ساره بیات، بازیگر توانمند سینمای کشورمان که در آن رضا قوچان‌نژاد یعنی شوهرخواهرش را مثل پدرش توصیف می‌کند و مدعی می‌شود او را نامحرم نمی‌داند، در روزهای اخیر حسابی خبرساز شد. ساره بیات که در مراسمی کنار قوچان‌نژاد، گلزن دوست‌داشتنی تیم ملی کشورمان روی سن ایستاده بود، سخنانی به این مضمون می‌گوید که بعد از انتشار تصاویرش با رضا، خیلی مورد انتقاد بوده اما او با قوچان‌نژاد احساس محرمیت دارد و فقط به احترام جمع، او را در آغوش نمی‌گیرد! همه این حرف‌های عجیب ساره بیات در واکنش به نظرات مردم درباره تصاویری بود که همه آن را فراموش کرده بودند و موجش خوابیده بود و اگر هم نیازی به توضیح داشت باید به نحوی می‌بود که حاشیه جدیدی ایجاد نکند اما خانم بیات ترجیح داد بر خلاف شرع و عرف، حرفی را بزند و رفتاری داشته باشد که دوباره مورد توجه قرار بگیرد. در این بین واکنش حاضران در سالن هم عجیب بود؛ در حالی که همه می‌دانیم شوهر خواهر هر چه قدر مهربان و گرامی، باز هم مثل پدر نیست و حتی اگر رفتار پدرانه‌ای داشته باشد مثل پدر محرم نیست. بماند که سن ساره بیات و قوچان‌نژاد تناسبی با حس پدر و دختری هم ندارد.»

ساره بیات رضا قوچان نژاد سروین بیات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین