کد خبر: 10989 A

آقای سینما با مردان سیاه‌پوش بازمی گردد

آقای سینما با مردان سیاه‌پوش بازمی گردد

سونی قصد دارد مردان سیاه پوش را بار دیگر به پرده سینماها باز گرداند و برای این مهم چه کسی بهتر از برنده سه جایزه اسکار و کسی که می گویند خوب بلد است از سینما پول درآورد.

ایران آرت : بعد از گذشت پنج سال از اکران آخرین قسمت از سه‌گانه «مردان سیاه‌پوش» با نقش‌آفرینی تامی لی جونز و ویل اسمیت، کمپانی سونی می‌خواهد این فرنچایز را دوباره کلید بزند.

کمپانی سونی مشغول سر هم کردن اسپین‌آفی از مجموعه «مردان سیاه‌پوش» است و نویسندگان فیلم «مرد آهنی»‌ یعنی مت هالووی و آرت مارکوم مسئولیت فیلمنامه‌نویسی آن را بر عهده خواهند داشت. این فیلم روی شخصیت‌های جدید تمرکز خواهد کرد و شخصیت‌های مامور کِی و جِی که توسط تامی لی جونز و ویل اسمیت در فیلم‌های اصلی معروف شده بودند، در فیلم جدید حضور نخواهند داشت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، استیون اسپیلبرگ قرار است تهیه‌کننده اجرایی این اسپین‌آف باشد چون سه‌گانه اصلی را هم خودش تهیه کرده بود. والتر اف. پارکس و لاری مک‌دونالد تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود و دیوید بابر به نیابت از کمپانی سونی مسئولیت بازبینی پروژه را بر عهده خواهد داشت.

فیلم اصلی «مردان سیاه‌پوش» محصول سال ۱۹۹۷ موفق شد ۵۸۹ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی بفروشد و به این ترتیب دو دنباله دیگر برای آن با نقش‌آفرینی جونز و اسمیت به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۲ ساخته شد. این فرنچایز روی هم رفته به شدت برای سونی سودمند بوده و توانسته بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی بفروشد.

به طور جداگانه، سونی در عین حال به این فکر کرده که یک فیلم ترکیبی بین «۲۱ جامپ استریت» و «مردان سیاه‌پوش» بسازد. این ایده‌ای است که هرگز توسط مسئولان سونی رسما اعلام نشده، اما وقتی که در سال ۲۰۱۴ این کمپانی هک شد، این اطلاعات هم درز پیدا کرد.

مهر خبر داده در ماه مارس سال ۲۰۱۶ گزارش شده بود که جیمز بابین کارگردان فیلم «ماپت‌ها» در حال مذاکره است تا روی صندلی کارگردانی این فیلم ترکیبی بنشیند، اما چند ماه بعد از آن جونا هیل ستاره فیلم «۲۱ جامپ استریت» گفت بعید می‌داند چنین فیلمی ساخته شود.

سونی می‌خواهد هر چه زودتر اسپین‌آف جدید «مردان سیاه‌پوش» را بسازد و از همین حالا تاریخ اکران آن را برای روز هفدهم ماه می سال ۲۰۱۹ تعیین کرده است. اگر این فیلم در این تاریخ اکران شود، به این معنی خواهد بود که برای صدرنشینی در باکس‌آفیس باید با «جان ویک:‌ قسمت سوم» رقابت کند.

 

استیون اسپیلبرگ کمپانی سونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین