کد خبر: 10910 A

ببینید: وقتی بازیگر تایید و کارگردان تکذیب می‌کند / حضور بازیگر ترکیه‌ای مقابل دوربین ایرانی شایعه یا واقعیت؟ / فیلم

ببینید: وقتی بازیگر تایید و کارگردان تکذیب می‌کند / حضور بازیگر ترکیه‌ای مقابل دوربین ایرانی شایعه یا واقعیت؟  / فیلم

خبر حضور بازیگر ترکیه ای در مقابل دوربین کارگردان ایرانی در حالی تکذیب شد که خود نورگل یشیل‌چای این خبر را به خبرنگاران ترکیه‌ای اعلام کرده بود.

ایران آرت:چندی پیش خبری مبنی بر حضور بازیگر ترکیه ای در مقابل دوربین کارگردان ایرانی منتشر شد که البته به تکذیب رسید. این در حالی است که نورگل یشیل‌چای بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ترکیه در ویدئویی که ضمیمه این خبر است، این خبر را تایید کرده است.

این بازیگر  در این ویدیو با هیجان خاصی از حضورش در ایران و شهر اصفهان صحبت می کند.

وی سینمای ایران را عالی و باشکوه می‌نامد و از اینکه می‌تواند با یک فیلم ایرانی در دنیا مطرح شود، اظهار خوشحالی میکند.

این در حالی است که تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» حضور این بازیگر را تکذیب کرد و گفت: حضور بازیگر خارجی در این فیلم تنها یک فرضیه است و هنوز به شکل جدی مشخص نیست.

مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم سینمایی "جن زیبا " به کارگردانی بایرام فضلی درباره خبری که مبنی بر حضور نورگل یشیل‌چای بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ترکیه اعلام‌شده است، گفت: من خودم هم از شنیدن این خبر شوکه شدم و این خبر برای خودم نیز تازگی داشت.

وی ادامه داد: نمی‌دانم منبع و منشأ این خبر کجاست اما ما فعلاً با هیچ بازیگری به شکل رسمی قراردادی نبسته‌ایم و تنها مشغول گفتگو با بازیگران مختلف هستیم، حضور بازیگر خارجی در فیلم هم تنها یک فرضیه است و هنوز به شکل جدی مشخص نیست.

این کارگردان درباره داستان فیلم "جن زیبا " نیز به هنرآنلاین عنوان کرد: داستان در خصوص آدم‌هایی است که دچار اختلال روانی بودند و طی اتفاقاتی به سمت درمان می‌روند. یک قصه طنز و پر تعلیق که درعین‌حال دراماتیک و عاطفی نیز هست. اما مبنای پیشبرد داستان تعلیق است.

فرید همچنین در خصوص اکران فیلم " دعوت‌نامه " که سال گذشته آن را روانه جشنواره فیلم فجر کرد، نیز گفت: طبق آنچه با پخش‌کننده فیلم حوزه هنری، توافق شده است این فیلم انتهای فصل پاییز به روی پرده می‌رود.

هنوز سوال اصلی به قوت خود باقی است که کدام یک از طرفین به دروغ خبری را منتشر کرده اند؟

به نظر می رسد طبق معمول، ناگفته های بسیاری از دوستان ایرانی سبب شده که صداقت یک بازیگر خارجی زیر سوال برود اما قطعا این مساله نیازمند گذر زمان است.

 

فیلم سینمایی جن زیبا نورگل یشیل چای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین