کد خبر: 10880 A

تمام پول مرا خورده‌اند یک آب هم رویش/ رضا رویگری از طلب 250 میلیونی‌اش گفت

تمام پول مرا خورده‌اند یک آب هم رویش/ رضا رویگری از طلب 250 میلیونی‌اش گفت

بازیگر فیلم "خوب،بد،جلف" گفت: در حال حاضر بابت پروژه‌هایی که بازی کرده‌ام 250 میلیون تومان طلب دارم و نمی‌دانم چگونه باید آنها را وصول کنم. این طلب بابت بازی در چندین کار بوده است. تمام پول مرا خورده‌اند یک آب هم رویش.

ایران آرت: رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص دلیل نپذیرفتن برخی آثار سینمایی گفت: پیشنهادات سینمایی در این سالها کم بود و کمتر دیده می‌شدم اما پیشنهاداتی هم بود که شخصاً آنها را نپذیرفتم. در حال حاضر آماده حضور در سینما هستم و اگر پول کاری را که انجام می‌دهم پرداخت کنند بازی می‌کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر بابت پروژه‌هایی که بازی کرده‌ام 250 میلیون تومان طلب دارم و نمی‌دانم چگونه باید آنها را وصول کنم. این طلب بابت بازی در چندین کار بوده است. تمام پول مرا خورده‌اند یک آب هم رویش.

بازیگر فیلم "خوب، بد، جلف" نبود قرارداد رسمی را دلیلی بر وضع نابسامان اقتصاد در سینما دانست و در این باره به میزان گفت: قراردادهایی هم که بین بازیگر و تهیه کننده نوشته می‌شود به هیچ وجه قابل پیگیری نیست و برای شکایت به هیچ جایی نمی‌توان رفت. یکبار در مورد یکی از قراردادها برای من حکم قرار دادند. نه تنها پولی وصول نشد که نزدیک بود حتی از جیب هم چیزی بدهم.

رویگری با اشاره به وضعیت سخت جسمی خود خاطرنشان کرد: این وضع اصلاً منصفانه نیست. من با این وضعیت بد جسمی و با این دست و پا سر کارهایشان می‌روم و آنها پول مرا نمی‌دهند. از نظر من نیازمند این هستیم که قانون بهتری برای قراردادهای سینمایی در نظر گرفته شود تا امثال من بتوانیم طلب خود را بگیریم.

 

رضا رویگری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین