کد خبر: 10596 A

شک عوامل یک سریال تلویزیونی / قتل یکی از عوامل سریال تا هشدار برادر سلطان کوکائین به شبکه تلویزیونی

شک عوامل یک سریال تلویزیونی / قتل یکی از عوامل سریال تا هشدار برادر سلطان کوکائین به شبکه تلویزیونی

برادر پابلو اسکوبار به شبکه نتفلیکس هشدار داد که بیش از پیش مراقب عوامل تولید سریال «نارکوها» باشد.

ایران آرت: برادر پابلو اسکوبار به شبکه نتفلیکس هشدار داد که بیش از پیش مراقب عوامل تولید سریال «نارکوها» باشد.

چندی پیش خبری درباره کشته شدن یکی از عوامل صحنه سریال «نارکوها» (Narcos) در رسانه ها منتشر شد. پیکر بی جان این فرد با نام کارلوس مونز پرتال در مکزیک پیدا شد. مونز پرتال در حال بررسی برای پیدا کردن صحنه مناسب برای فیلمبرداری فصل چهارم سریال بود که به ضرب گلوله به قتل رسیده بود.

حال ربرتو اسکوبار گاویریا برادر پابلو اسکوبار معروف به نتفلیکس هشدار داده اشت که پروتکل های امنیتی را در ساخت این سریال جدی تر کند. برادر اسکوبار پیش از بازداشت و زندانی شدن حسابدار ارشد و افراد اصلی کارتل مدلین بود. او که پس از آزادی به نوشتن کتاب و مقاله روی آورده است به مسئولان نتفلیکس هشدار داد که خطر قاچاقچیان را جدی بگیرند و بیش از پیش مراقب عوامل سریال باشند. 

در همین رابطه رییس کمپانی اسکوبار هم مرگ یکی از عوامل صحنه سریال «نارکوها» را نشانی آشکار از تهدید قاچاقچیان بزرگ می داند. او در این باره گفت: «ما پس از انتشار خبر به قتل رسیدن پرتال تلاش کردیم تا با نتفلیکس تماس بگیریم تا به آن ها هشدار دهیم مسائل امنیتی را جدی بگیرند اما پاسخی دریافت نکردیم. باور داریم که این موضوع جدی است و باید خیلی زود به آن پرداخته شود.» 

به گزارش خبرآنلاین، سریال «نارکوها» زندگی پابلو اسکوبار سلطان کوکائین کلمبیا و دیگر قاچاقچیان بزرگ را به تصویر می کشد. برادر اسکوبار پیش از این نیز درخواست کرده بود که سریال «نارکوها» را پیش از پخش شدن ببیند.

 

 

سریال «نارکوها»
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین