کد خبر: 10114 A

استریت استایل ویکتوریا بکهام، میراندا کر، ناﺋـومی واتس و ایزابل هوپر/ با این تیپ‌ها چشم‌ها را خیره کنید

استریت استایل ویکتوریا بکهام، میراندا کر، ناﺋـومی واتس و ایزابل هوپر/ با این تیپ‌ها چشم‌ها را خیره کنید

این گزارش تصویری به طراحی استایل های چهار سلبریتی معروف و چگونگی حضورشان در مکان های عمومی می پردازد. و ضمنا؛ محصولاتی را هم به شما پیشنهاد میدهد.

ایران آرت: تلگراف در گزارشی جذاب، این بار به ویژگی های نوعی از پوشش که معروف به " استریت استایل Street Style" می باشد؛ پرداخته است. گزارشی که با طرح یک سوال، دو خصیصه مهم این نوع انتخاب بانوان (Street Style)، را جستجو می کند:

 "چگونه بپوشیم تا هم دست و پاگیر نباشد؛ و هم به شیک دیده شدنمان کمک کند ؟؟ "

در همین راستا، این گزارش تصویری به طراحی استایل های چهار سلبریتی معروف و چگونگی حضورشان در مکان های عمومی می پردازد. همچنین محصولاتی را هم برای دستیابی آسانتر به خصیصه های ذکر شده، پیشنهاد می دهد.

با ما همراه باشید:

street style

در انتخاب لباس نائومی واتس، بازیگر معروف انگلیسی- استرالیایی ، به تنالیته های یک رنگ توجه شده است. دو لباس سفید از برند "جرجیو آرمانی" با درجه های متفاوت خلوص را بر تن ناﺋـومی می بینیم. پوشیدن یک کت روشن و شفاف، بر روی لباسی بلند از همان رنگ اما مایل به خاکستری.

street style

ویکتوریا بکهام   ترانه سرا، بازیگر و البته بازرگان و طراح مد انگلیسی، که با استایل محبوب خود؛ یعنی بکارگیری سایه های تند و تیره به شهرت رسیده است؛ در اینجا اما؛  از دو رنگ گرم برای لباس و سرد برای کفش هایش سود برده و تضاد چشمگیری به وجود آورده است.

علاوه بر این ویکتوریا که طرح های اُور-سایز او سر و صدا به پا کرده است؛ لباسی تنگ را انتخاب نکرده و این از گشادی آستین های او به خوبی پیداست. دکمه های مشکی و کیف قهوه ای هم با این تمهید همراه شده تا او در نشستی رسمی، هم یک طراح مد باشد و هم از زرق و برق های معمول بکاهد.

street style

ایزال هوپر، هنرپیشه و بازیگر مطرح برنده جایزه کن، چندی پیش به نمایشگاه پر رفت و آمد و شلوغ "لوﺋـیس ویتون" که شرکت معروف کالای لوکس و خانه مد فرانسه به شمار می رود؛ دعوت شده بود.

هوپر که به عنوان مهمان ویژه بایستی در ردیف جلوی حضار می نشست؛ سعی در ایجاد پلتفرمی خنثی و بدون جلب توجه در پوشش خود داشت. و همانطور که می بینید؛ تنها کیف و البته کفش او رنگ شفاف و درخشان دارند. این انتخاب ایزابل هم از یک سو باعث شده تا لباس هایش به عنوان یک شرکت کننده در مراسم، چشم ها را به خود خیره نکند؛ و هم با توجه ویژه به جزﺋـیات استایلش، در محل عبور افراد، به خوبی خود را به وسیله رنگ ها معرفی کرده باشد.

street style

میرانداکر، سوپرمدل مشهور استرالیایی ، معتقد است؛ کفش های روشن و شفاف این قدرت را دارند که فورا با ترکیب بندی تی شرت و جین شما ادغام شوند.  میراندا به خوبی می داند که یک کفش قرمز به سرعت نگاه ها را معطوف به خود کرده و به دنبال آن باعث جستجو و کنجکاوی دیگران هم می شود.

street style

در این بخش کفش پاشنه بلند با قوس میانی می بینید؛ تا به تقسیم وزن بدن در هنگام پیاده روی کمک کند. محصولی از "تاپ شاپ Topshop" به قیمت 59 پوند.

street style

کفش از پارچه جیر؛ محصول برند "براون Brown" به ارزش 375 پوند.

street style

کت (تنالیته ای از رنگ سفید خالص) محصول برند "رایس Reiss"   با قیمت 265 پوند.

street style

کفش راحتی از  "zwinahabibi" با قیمت 65 پوند.

street style

کفشی محصول "پرادا  Prada" با رنگ آبی مایل به خاکستری؛ به ارزش 550 پوند.

 

 

ایزابل هوپر ویکتوریا بکهام میراندا کر ناﺋـومی واتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین