کد خبر: 10029 A

25 بار از نوید محمدزاده سیلی خوردم!/ گفتم رحم نکنید و تا می‌توانید بزنید

25 بار از نوید محمدزاده سیلی خوردم!/ گفتم رحم نکنید و تا می‌توانید بزنید

مهدی قربانی از تجربه کتک خوردن در فیلم «بیست و یک روز» گفت.

ایران آرت: محمدرضا خردمندان کارگردان فیلم "بیست و یک روز" بعد در برنامه نقد این اثر،درباره نقش‌های این فیلم و بازی مهدی قربانی اظهار کرد: در ابتدا این بازیگر برای بازی در نقش سینا انتخاب شده بود، من به دنبال بازیگر برای شخصیت اصلی فیلم بودم و در همه جا به دنبال بازیگر برای نقش مرتضی بودم اما در پایان مهدی قربانی این نقش را با روش‌های مختلف و رندی از من گرفت. اولین تستی که از مهدی قربانی گرفتم به این شرح بود که پنکه‌ای روشن بود و از او خواستم که با نیروی درون آن را متوقف کند. تلاشش را کرد و با تمام زور خود قصد داشت که آن را متوقف کند. مهدی با حرکت‌های خودجوش خود به دنبال گرفتن نقش مرتضی برای این فیلم بود و در طول زمان دیدم شخصیت مهدی قربانی از همه جهات اعم از سخت کوشی و مردانگی به شخصیت مرتضی نزدیک است بنابراین نقش مرتضی را به او سپردم.

وی در ادامه تاکید کرد: مهدی قربانی واقعاً بازیگری را دوست دارد و با تمام وجودش بازی می‌کند. سکانسی که روی ریل راه آهن کتک می‌خورد یکی از سخت‌ترین سکانس‌هاست. در اطراف ریل سنگ‌های تیز و چند گوش بود و باید با همان تک پوش زرشکی که پوشیده بود روی ریل می‌خوابید تا او را بزنند. از نظر بازیگری صحنه بسیار سختی بود و ما حدود 12 بار این صحنه را فیلمبرداری کردیم و هر بار این صحنه درست انجام نمی‌شد که بیشترین دلیل آن درست کتک نزدن بازیگران کار بود و من به دلیل سلامت مهدی نمی‌توانستم فشار بیاورم. بعد از 12 بار برداشت بالاخره مهدی به سمت من آمد و گفت بگو تا می‌توانند بزنند که کار درست از آب در بیاید. من هم گفتم رحم نکنید و تا می‌توانید بزنید که صحنه بالاخره درست از آب در آمد.

مهدی قربانی در ادامه با گلایه توام با شوخی گفت: کتک خور من خوب است. 25 بار از نوید محمدزاده در "ابد و یک روز" سیلی خوردم. در سکانسی، سینا رازانی قرار بود در کوچه به من سیلی بزند که گفتم نزند. یک بار حمیدرضا آذرنگ در کلوپ به من سیلی زده است، در ریل من را کتک می‌زنند پس تکلیف قهرمان فیلم چه می‌شود. من از سگی که برای سکانس کتک زدنم هم گذاشته بودند می‌ترسیدم چون آدمخوار بود.

فیلم بیست و یک روز بعد نوید محمدزاده مهدی قربانی محمد رضا خردمندان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین