کد خبر: 9903 A

برای جشنواره کتاب کودک، پوستر و تندیس طراحی کنید

برای جشنواره کتاب کودک، پوستر و تندیس طراحی کنید

فراخوان طراحی تندیس و پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان منتشر شد.

ایران‌آرت: انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در حالی نهمین دوره جشنواره انتخاب کتاب برتر را برگزار می‌کند که هم‌چون گذشته به ابعاد مختلف تولید کتاب (متن، گرافیک، تصویرگری و کتاب‌سازی) توجه ویژه دارد و به تازگی فراخوان طراحی تندیس و پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان را به شرح ذیل منتشر کرده است.

مقررات عمومی فراخوان

شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر دو رشته شرکت کنند. مرحله اول در هر دو بخش ارائه اتود (نزدیک به اجرا) است. پس از راه‌یابی به مرحله دوم اجرای نهایی صورت می‌پذیرد. ابعاد پوستر ۵۰×۷۰ سانتی‌متر در طراحی اولیه تندیس طرح سه بعدی مدنظر بوده که در مرحله بعد با ارائه ماکت، ضمن بررسی، طرح برگزیده انتخاب خواهد شد. لازم است هنرمندان به همراه هر طرح پیشنهادی، توضیحات مفهومی طرح، نحوه اجرا، مواد و برآورد هزینه پیشنهادی برای ساخت و اجرای تندیس را ارسال کنند.

طرح‌های ارسالی نباید قبلاً در جایی اجرا شده باشند در غیر این‌ صورت عواقب ناشی از آن به عهده هنرمند است. هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج طرح در هر بخش ارائه کند. حجم فایل ارسالی حداقل ۲ و حداکثر ۴ مگابایت با پسوند JPG باشد. طرح‌ها پس از انتخاب باید با کیفیت مناسب چاپ تهیه و ارائه شود. تکمیل فرم و ارسال آثار به منزله قبول شرایط و مقررات فراخوان است. حق استفاده از آثار برگزیده به هر شکل متعلق به انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان خواهد بود و شرکت برای همه آزاد است.

مشخصات تندیس

هنرمندان می‌توانند با توجه به موضوع جشنواره، علاوه بر زیبایی و ماندگاری در حوزه متن، گرافیک، تصویرگری و کتاب‌سازی که در عرصه‌های متفاوت تولید و نشرکتاب در ارتباط با مخاطب (کودک و نوجوان) است طرح‌های خود را ارسال کنند.

مشخصات پوستر

تداعی‌کننده کتاب محوریت کودک و نوجوان برای کارشناسان نشر، شاد، پویا و زیبا

شورای سیاستگذاری: کارگروه کتاب برتر

دبیر هیئت داوران: کاظم طلایی و داوران: پریسا خضابی، مسعود نجابتی، پژمان رحیمی‌زاده، کیانوش غریب‌پور

جوایز

به آثار راه یافته به مرحله دوم، ۲ میلیون ریال پرداخت می‌شود (حداکثر تا ۲۰ اثر) به سه پوستر برگزیده علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب ۴۰ میلیون، ۲۰ میلیون و ۱۰ میلیون ریال از بین آثار راه یافته به مرحله دوم پرداخت می‌شود. به تندیس برگزیده علاوه بر مبلغ ۴۰ میلیون ریال ، لوح تقدیر تقدیم می‌شود. هنرمند برگزیده تندیس برای سفارش ساخت در اولویت قرار دارد.

تقویم اجرایی

شروع ثبت نام و ارسال آثار از ۹۶/۶/۱ توسط سایت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان www.cacbp.ir

آخرین مهلت ارسال آثار در هر رشته از طریق سایت انجمن و یا به نشانی دفتر انجمن: ۹۶/۷/۱۵

اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله دوم: ۹۶/۷/۲۰

اجرای نهایی و دریافت آثار راه یافته به مرحله نهایی: ۹۶/۸/۶

اعلام نتایج نهایی مرحله پایانی: ۹۶/۸/۸

نشانی و شماره تماس دبیرخانه دائمی فراخوان: تهران بلوار کریم‌خان، ابتدای حافظ جنوبی، کوچه هورچهر، شماره ۱۳واحد ۱ و ۲ تلفن: ۸۸۹۱۸۸۳۶

پست الکترونیکی انجمن: info@cacbp.ir

 

 

فراخوان طراحی تنديس و پوستر جشنواره کتاب برتر کودک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین