کد خبر: 9825 A

دومین جایزه 30 میلیون تومانی هنر معاصر ویستا فراخوان داد

دومین جایزه 30 میلیون تومانی هنر معاصر ویستا فراخوان داد

دومین "جایزه 30 میلیون تومانی هنر معاصر ویستا" با تاکید بر اهمیت ایده هنری فراخوان داد.

ایران آرت : ویســتـا به معنـی اندیشـه" اسـت.از این رو گــــالری ویستــــا همچـون سال  گـذشته در دومین دوره جــایزه ویستــا بر اساس ارزشیابی و فکـر ایده های معاصر هنری مـی کـوشد تـا شرایطی برای معرفی و اجـرای طــرح بـرتـر فراهـم آورد. همچـون دوره پیشین آنچه مـورد تـوجه شورای برگـزاری است بها دادن  به ایده هایی است کـه بدان سبب هنرمندان می کوشند تا طراحی نو تدوین و تالیف کـنند و در قالب پروپوزال های ارائه شده قادرند تا به معرفی و دفاع  از طـرح پیشنهـادی خود بپــردازند. لـذا مـجموعـه ای از معیـارهـا هـمچـون تازگـی طرح ها، معاصر بودن، اجرایی بودن، ارزش های تئوریـک زیباشناسانه، چالش بر انگـیزی آثار از لحاظ زیبایی شناختـی و محتوایـی، در کـنار گـویا بودن پـروپوزال ها و تنـاسب ایـده و راهکـارهای اجرایی پیش بینی شده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

بر اساس اعلام دبیرخانه دومین جایزه ویستا، دریافـت پـروپـوزال ها و مدارک از یکــم تـا سـی ام مهـرمـاه 1396خواهد بود و مطابق زمان بندی سی ام آبان ماه سال جاری لیـست  منتخبیـن ( لیست کـوتاه)، پانزدهم تا بیـست و پنجم دی ماه 1396 نمایشگـاه منتخبین در گـالری ویستا و بیست و یکـم دی مـاه 1396 مـراسم اهـدای جوایـز و مـعرفـی طـرح بـرتر خواهد بود. 

شورای برگزاری مقرراتی در خصوص نحوه تدوین و ارسال پروپوزال ها تعیین کرده اند که علاقمندان می توانند به

آدرس : www.vistaart.galleryfa/vista-prize/v1396/ مراجعه کنند. 

شایان ذکر است در نخستین جایزه هنر ویستا، از میان 150 طرح رسیده بعد از دو مرحله داوری، هفت طرح‌ به فهرست نهایی رسیدند و در انتها، یکشنبه هشتم اسفندماه 95 در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصر محمد رضا عرب خزائلی نخستین جایزه هنر معاصر ویستا را از آن خود کرد.

 

گالری ویستا دومین جایزه ویستا جایزه هنر معاصر ویستا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین