کد خبر: 8404 A

سفری از موزه‌ هنر مدرن پاریس به کارخانه آرگو

سفری از موزه‌ هنر مدرن پاریس به کارخانه آرگو

ویدیوهای‌ هنرمندان برجسته‌ای که کارهای‌شان طی سال‌های اخیر در موزه‌ هنر مدرن پاریس به‌نمایش درآمده است، در کارخانه آرگو به نمایش گذاشته شد.

ایران‌آرت: کارخانه آرگو در جدیدترین رخداد خود میزبان برنامه‌ نمایش ویدیوهای منتخب از مجموعه‌ موزه‌ هنر مدرن پاریس با عنوان " به سوی مجاز" شد. این برنامه توسط "اُدیل بورلورو" کیوریتور موزه‌ هنر مدرن پاریس و مهمان فعلی رزیدنسی بنیاد پژمان (کندوان) برنامه‌ریزی شده‌ است.

این مجموعه‌ منتخب از ویدیو‌ها نگاهی‌ تاریخی به آثاری بین سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۴ دارد. این‌ها آثار هنرمندان برجسته‌ای هستند که کارهای‌شان طی سال‌های اخیر در موزه‌ هنر مدرن به‌نمایش درآمده و ویدیوهای‌شان از جمله آثار مهم در مجموعه‌ موزه است.

اِد اَدکینز، کائو فِی، دومینیک گونزالس فورستر، کامیل هِنروت و فیلیپ پَرِنو هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

این برنامه ساعت 18 روز شنبه 31 تیر ماه با مقدمه‌ای 10 دقیقه‌ای توسط اُدیل بورلورو، کیوریتور موزه‌ هنر مدرن پاریس آغاز شد که در آن  بورلورو موزه‌ هنر مدرن پاریس را از خلال موفقیت‌ها و مجموعه‌های موزه و با تمرکز بر مجموعه آثار ویدیویی این موزه معرفی کرد. او هم‌چنین با نمایش نمونه‌هایی از مجموعه ویدیوها به بررسی آخرین یافته‌های این موزه پرداخت.

کارخانه آرگو که از زیر مجموعه‌های بنیاد پژمان است در خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک 6 واقع شده است.

 

کارخانه آرگو بنیاد پژمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین