کد خبر: 8378 A

در حاشیه نمایشگاه «پرویز تناولی و شیرهای ایران»

شناخت ایل قشقایی و نمایش فیلمی زیست‌محیطی در موزه هنرهای معاصر تهران

شناخت ایل قشقایی و نمایش فیلمی زیست‌محیطی در موزه هنرهای معاصر تهران

نمایش فیلم "زمستان در چهارراه" و سخنرانی بیژن فرهنگ دره شوری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

ایران‌آرت: همزمان با برگزاری نمایشگاه «پرویز تناولی و شیرهای ایران»، سخنرانی بیژن فرهنگ دره‌شوری همراه با نمایش فیلم زمستان در چهارراه، روز دوشنبه ۲ مردادماه ساعت۵ بعد از ظهر در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

دومین جلسه سخنرانی در ارتباط با نمایشگاه پرویز تناولی روز دوشنبه ۲ مردادماه ساعت ۵ بعدازظهر با حضور بیژن فرهنگ دره‌شوری؛ کار‌شناس، پژوهشگر، عکاس و مؤلف، با موضوع «دشت ارژن، شیر ایرانی و ایل قشقایی» با همکاری موسسه حیات‌وحش میراث پارسیان در سالن سینمای موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

همچنین فیلم مستند «زمستان در چهارراه» با زبان اصلی به‌مدت ۲۵ دقیقه نمایش داده خواهدشد. زمستان در چهارراه مستندی است که در سال ۱۹۷۸ میلادی توسط کالین ویلاک کارگردان انگلیسی درباره حیات‌وحش ایران و زمستان گذرانی گونه‌ها مختلف ساخته شده است.

نمایشگاه «پرویز تناولی و شیرهای ایران» از روز ۱۱ تیر ماه در موزه افتتاح و تا ۷ شهریور ماه ادامه دارد. بازدید از این نمایشگاه، روزهای یکشنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر، جمعه‌ها از ساعت ۳ تا۷ عصر می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از برنامه سخنرانی‌ها (بصورت آزاد و رایگان) به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس بگیرند.

 

بیژن فرهنگ دره شوری پرویز تناولی و شیرهای ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین