کد خبر: 7686 A

لحظه های عماد دولتی در گالری موسسه خیریه بهنام دهش‌پور

لحظه های عماد دولتی در گالری موسسه خیریه بهنام دهش‌پور

مجموعه‌ای از عکس‌های تئاتر عماد دولتی 15 تیرماه در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به نمایش درمی‌آید.

ایران آرت: عماد دولتی در مورد نمایشگاه عکس‌هایش که در گالری موسسه خیریه بهنام دهش‌پور برگزار می‌شود  گفت: تعداد آثار این نمایشگاه 16 اثر عکاسی تئاتر با سبک مینیمال، سورئال و... است.

او ادامه داد: من از میان مجموعه عکس‌های تئاتر خود در طول 8 سال گذشته یعنی از سال 88 تا 95 ، 16 اثر را برای نمایشگاه "لحظه"  انتخاب کردم.

این هنرمند عکاس گفت: "خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی" دکتر علی رفیعی، "عرق خورشید، اشک ماه" آتیلا پسیانی، "می سی سی پی نشسته می‌میرد" و "در انتظار گودو" همایون غنی‌زاده، "مانیفست چو" محمد رحمانیان، "یک دامان ماه" امیر دژاکام، "پروانگی" عامر مسافر آستانه، "مکبث" رضا ثروتی، "آوای گل" یاسر خاسب و "اتللو" عاطفه تهرانی نمایش‌هایی هستند که آثار این نمایشگاه به آن‌ها پرداخته است.

دولتی گفت: در این مجموعه آثار تمرکز بیشتر بر جنبه زیبایی‌شناسی سوژه‌ها و فضاها بوده است و تلاش کردم تا بهترین لحظه را از حس و حال موجود در هر فضا ثبت کنم.

عماد دولتی متولد 1368 دانش آموخته رشته عکاسی است. او از سال 1383 در این رشته شروع به فعالیت کرده و از سال 1385 عکاسی تئاتر را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است. آثار عکس او برنده نگاه مردمی خانه هنرمندان در سال 1393 و تقدیر شده در جشنواره فجر سال 1394 بوده و تندیس جشنواره دانشگاهی را در سال 1393دریافت کرده است.

لازم به ذکر است بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

این نمایشگاه پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر در نگارخانه بهنام دهش‌پور افتتاح می شود و تا 21 تیر از ساعت 12 تا 19 در خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، روبروی مدرسه بوعلی، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک 13 میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 75409 داخلی 211 تماس حاصل کنند.

 

 

عماد دولتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین