کد خبر: 71881 A

Vesta Color | رنگ وستا | DIFC دبی

رنگ وستا در شب هنر DIFC

رنگ وستا در شب هنر DIFC

رنگ وستا روی میز هنرمندان پیش روی دفتر حراج خانه کریستیز در دبی در مرکز تجارت جهانی DIFC، بازتاب بسیاری در شبکه های اجتماعی داشت.

ایران آرت: رنگ وستا هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند و علاوه بر شهرهای دور و نزدیک ایران در کشورهای منطقه نیز بسیار پر کاربرد شده است.

این لیدی ست که در این مدت رسانه هنر روز خاورمیانه ArtDayME در فصل زمستان آن را انعکاس داده است؛ اکنون تصاویر چندین رنگ اکرلیک وستا روی میز هنرمندان، پیش روی دفتر حراج خانه کریستیز در دبی در مرکز تجارت جهانی DIFC تایید کننده این لید شده و بازتاب بسیاری در شبکه های اجتماعی داشت.

اجرای زنده نقاشی خط توسط بانوی هنرمند " بکان" در هفدهمین دوره رویداد Art Night DIFC با رنگ وستا، بسیاری از دیدار کنندگان چند ملیتی این رویداد را دقایقی خیره به این ورک شاپ نگه داشت.

رنگ وستا شب هنر DIFC

آرت نایت DIFC که با حمایت دبی کالچر Dubai Culture و دفتر حراج کریستیز برگزار شد سلسله رویدادهای سه روزه است که از عصر تا پاسی از شب در ویلیج گیت Village Gate در کنار گالری های بین المللی مانند اپرا گالری ، اسکونیسی، تاباری و ... برگزار می شود و هنرمندان راه یافته به این رویداد علاوه بر ارائه آثارشان امکان اجرای ورک شاپ نیز دارند.

رنگ وستا شب هنر DIFC

در میانه بازتاب یافتن تصاویر تازه ترین آرت نایت DIFC ، گفته های چندی پیش حمیدرضا شفیعی، مدیر رنگ وستا، مورد توجه قرار گرفته است.

 آقای شفیعی پیش از این ، در دیدار از یکی از گالری ها در جمع هنرمندان گفته بود: " بدون تعارف و با یک تحقیق میدانی هم پیداست هنر ایران به لطف استعدادهای ذاتی هنرمندان ایرانی پیشتاز هنر منطقه هست؛ چه از منظر هنر کلاسیک و سنتی تا هنرهای معاصر ، هنرمندان ایرانی در خاورمیانه کیفیت و شایستگی برتر دارند و این مایه مباهات است؛ اقبال بزرگ ترین مجموعه داران منطقه و مهم ترین گالری های خاورمیانه به هنر ایران گویای این واقعیت عینی و بیرونی است."

حمیدرضا شفیعی

مدیر رنگ وستا تاکید کرد :" ما در مجموعه رنگ وستا در سایه سه دهه تولید پژوهش محور که ارتقای کیفیت و هم ترازی با استانداردهای جهانی را پیگیری کرده ایم تلاش می کنیم با ارائه حرفه ای انواع رنگ ها و محصولات وابسته در جایگاهی بایستیم که همانند هنر و هنرمند ایرانی در منطقه درجه یک و ممتاز باشد."

حمیدرضا شفیعی خاطر نشان کرد: " ما دوست داریم نخستین متریال رنگ ایرانی باشیم که به جهت کیفیتش مورد استفاده هنرمندان با ملیت های مختلف قرار می گیرد و به زودی با ورود جدی به برپایی ورک شاپ ها، نمایشگاه‌ها و فستیوال های داخلی و بین المللی حضور مستمر و پیوسته خود را اعلان خواهیم کرد."

رنگ وستا شب هنر DIFC

گفتنی ست رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

رنگ وستا رنگ وستا Vesta Color
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین