کد خبر: 71437 A

هشتمین دو سالانه دامون فر | دوسالانه نقاشی دامون فر | فابرکاستل

هشتمین دو سالانه دامون فر ویژه نقاشان زیر ۲۷ سال/ مریم خوانساری فراخوان را تشریح کرد

هشتمین دو سالانه دامون فر ویژه نقاشان زیر ۲۷ سال/ مریم خوانساری فراخوان را تشریح کرد

مریم خوانساری، دبیر دوسالانه نقاشی دامون فر، فراخوان هشتمین دوره را تشریح کرد و از تفاوت های دور تازه این رویداد خبر داد.

ایران آرت : دو سالانه نقاشی دامون فر که پس از برگزاری هفتمین دوره در اسفند 1397 چند سالی برگزار نشده بود، به تازگی فراخوان داد و نقاشان علاقمند تا 25 بهمن فرصت دارند در این رویداد ملی شرکت کنند.

مریم خوانساری که از روز نخست تأسیس این دوسالانه در سال 1385 به عنوان یکی از اعضای مرکزی شورای برگزاری حضور داشت و چهره ای آشنا در میان هنرمندان است، دبیری دوره هشتم را به عهده دارد.

مریم خوانساری درباره فراخوان منتشر شده اعلام کرد: گالری دامون فر با همکاری مجموعه آوا پلت و حمایت آژانس تبلیغاتی لیمیت لاینز به منظور ارتقاء سطح هنر کشور، هشتمین دوسالانه نقاشی دامون فر را برگزار می کند.

او افزود: "مانند همه دوره های گذشته موضوع و تکنیک آثار آزاد است و از منظر ابعاد بزرگترین ضلع هر اثر ارسالی می تواند تا 150 سانتی‌متر باشد و مشخصات فایل با فرمت JPG ، ضلع بزرگتر حداکثر 1200 پیکسل، حجم 500 کیلو بایت باید باشد."

خوانساری ضمن اعلام این نکته که با توجه به وقفه ای که در برگزاری هشتمین دو سالانه بوجود آمد، حداکثر سن شرکت کنندگان در این دوره از 25 به 27 سال تغییر پیدا کرده است گفت: " تعداد آثار ارسالی حداقل 3 اثر و حداکثر 5 اثر است و همه آثار باید در 4 سال اخیر خلق شده باشد.

او پایان مهلت ثبت نام را 25 بهمن 1402 اعلام کرد و گفت:" جایزه نفر اول 70 میلیون تومان، جایزه نفر دوم 30 میلیون تومان و جایزه نفر سوم 20 میلیون تومان است.

مریم خوانساری هشتمین دوسالانه نقاشی دامون فر

او گفت : علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در دوسالانه به سایت www.iranartfestival.com مراجعه کنند و آثارشان را در همین سایت آپلود کنند.

خوانساری اعلام کرد:" نمایشگاه هشتمین دو سالانه دامون فر در پلتفرم هشتم در آوا پلت خواهد بود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز 28 اردیهشت 1403 در نشانی تهران، خیابان موحد دانش (اقدسیه)، نبش فیروزبخش، مجتمع آوا پلت، پلت فرم هشتم برگزار می شود.

دبیر هشتمین دوسالانه دامون‌فر حمایت و ایجاد فرصت برای بروز توانمندی های هنرمندان جوان و معرفی استعدادهای نو ، شکل گیری بستری برای تبادل تجربیات نخبگان ، پیشکسوتان و جوانان هنرمند و خلق رویدادی حرفه‌ای در عرصه هنرهای تجسمی را از جمله اهداف این رویداد خواند.

مریم خوانساری با بیان این نکته که به زودی داوران مراحل انتخاب آثار و نهایی معرفی می شوند، در تشریح مراحل داوری این دوره گفت:" مانند همه دوره های پیشین مرحله اول داوری از روی تصاویر آثار انجام خواهد شد و به منظور تحویل اثر با هنرمند منتخب تماس گرفته می شود ، مرحله دوم ارزیابی از روی اصل آثار انجام و آثار انتخابی به بخش نمایشگاهی راه می‌یابند، مرحله سوم در طول نمایشگاه است که آثار برگزیده انتخاب و در روز اختتامیه معرفی می شوند

هشتمین دوسالانه نقاشی دامون فر

هشتمین دو سالانه نقاشی دامون فر با همکاری 

آوا پلت 8the platt of AVA PLATT و حمایت لیمیت لاینز Limit Lines ، گالری اینفو ، فابر کاستل Faber-Castell، وینزور و نیوتن Winsor & Newton، پ ب اُ Pebeo، کویلو Quilo ، شنایدر Schneider و الیگیتور Alligator و گراف فون فابرکاستل Graf von Faber-Castell برگزار می شود.

شایان ذکر است پیج اینستاگرام DamonfarGallery نیز در دسترس علاقمندان است.

دوسالانه نقاشی دامون فر فابرکاستل مریم خوانساری هشتمین دوسالانه نقاشی دامون فر گالری دامون فر آوا پلت لیمیت لاینز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین