کد خبر: 70671 A

Blane De St. Croix| نمایشگاه Blane De St. Croix: Horizon| گالری هنر دانشگاه نیویورک در ابوظبی

روایت هنری Blane De St. Croix از محیط زیست امارات/ نمایشگاهی از هنرمند آمریکایی در ابوظبی

روایت هنری Blane De St. Croix از محیط زیست امارات/ نمایشگاهی از هنرمند آمریکایی در ابوظبی

آثار Blane De St. Croix هنرمند مشهور آمریکایی در گالری هنر دانشگاه نیویورک در ابوظبی به نمایش گذاشته است.

سجاد مالمیر

ایران آرت: سجاد مالمیر: همزمان با کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل ۲۰۲۳ در دبی و سال پایداری در امارات، نمایشگاهی با عنوان «Blane De St. Croix: Horizon» الهام گرفته از آثار هنرمند بر روی محیط زیست امارات، در گالری هنر دانشگاه نیویورک در ابوظبی (The Art Gallery at NYU Abu Dhabi) برپا شده است.

بر اساس گزارش سایت ArtDayME، در این نمایشگاه بلن دی سنت کروکس، هنرمند آمریکایی چندین اثر جدید و مجموعه مجسمه‌های مهم خود را رونمایی کرده که به چشم انداز امارات دلالت دارد.

این نمایشگاه نتیجه اقامت یک ساله Blane De St. Croix در The Art Gallery پیش از کنفرانس COP۲۸ است. در این دوره، او با اساتید و کارشناسان آب و هوا مصاحبه کرد و به گفت‌وگوهایی درباره مسائل زیست محیطی که توسط اساتید و دانشجویان در سراسر NYUAD، از علوم و علوم اجتماعی گرفته تا هنر و علوم انسانی، در حال تحقیق است، پیوست. مجموعه‌ای از این مصاحبه‌ها به صورت ویدئویی در نمایشگاه ارائه شده است.

-5838098502733902259_121

این نمایش به بررسی آثار De St. Croix از اکوسیستم‌های سراسر جهان می‌پردازد و بر روی چندین اثر بزرگ جدید متمرکز است.

بزرگترین آنها «دریاچه نمک» امارات متحده عربی است که از همکاری De St. Croix با هنرمند تئاتر جوانا ستل، استاد هنر و معاون رئیس دانشگاه نیویورک پدید آمد.

-5835865626546123336_121

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که دانشگاه نیویورک ابوظبی ریاست شبکه آب و هوای دانشگاه ها (UCN) را بر عهده دارد. UCN شامل ۳۱ موسسه آموزش عالی مستقر در امارات متحده عربی، برای تسهیل گفتگوها، کارگاه ها، رویدادهای عمومی، خلاصه سیاست ها، و مشارکت جوانان در ماه های قبل و بعد از COP۲۸ همکاری می کند.

Blane De St. Croix: Horizon تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۴ دی) ادامه دارد و از سه شنبه تا یکشنبه، ۱۲ تا ۸ بعد از ظهر به روی عموم باز است.

-5838111894441931201_121

Blane De St. Croix هنرمند آمریکایی است. آثار د سنت کروکس به طور گسترده در سطح ملی و بین المللی به نمایش گذاشته شده است. آخرین نمایشگاه او با عنوان How to Move a Landscape یک ارائه انفرادی بزرگ در MASS MoCA (ایالات متحده آمریکا) در سال ۲۰۲۱ بود. این هنرمند جوایز و تمایزات زیادی را برای مجسمه سازی و همچنین برای تحقیقات خود دریافت کرده است.

امارات متحده عربی ابوظبی Blane De St. Croix: Horizon The Art Gallery at NYU Abu Dhabi NYU Abu Dhabi Blane De St. Croix گالری هنر دانشگاه نیویورک در ابوظبی امارات د سنت کروکس بلن دی سنت کروکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین