کد خبر: 70668 A

گالری ATHR| هنر عربستان| ATHR Gallery

برگزاری سه نمایشگاه در گالری ATHR جده/ هنرمندان عربستانی و بین المللی گرد هم آمدند

برگزاری سه نمایشگاه در گالری ATHR جده/ هنرمندان عربستانی و بین المللی گرد هم آمدند

گالری ATHR در جده عربستان سه نمایشگاه جدید با موضوعات مختلف را به تماشا گذاشته است.

ایران آرت: گالری ATHR که از موفق‌ترین گالری‌های هنری در عربستان است و آثارش را در سه منطقه مختلف جده، ریاض و الاولا به نمایش می‌گذارد، این روزها در جده میزبان سه نمایشگاه جدید است که هر کدام آثار هنرمندان برجسته عربستانی و بین‌المللی را دور هم گردآورده است.

به نوشته ArtDayME، نمایش گروهی «نامرئی: اشیاء در آینه»، «بازنشانی» اثر رامی فاروک و نمایشگاه نوآوری تکنولوژیک «راهی با نور» سه نمایشگاهی است که گالری سعودی برپا کرده و بازدیدکنندگان می‌توانند هر سه نمایشگاه را تا ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ (۶ دی ۱۴۰۲) در گالری ATHR جده تجربه کنند.

نمایشگاه گروهی «نامرئی: اشیاء در آینه»

نمایشگاه گروهی «In/Visible: Objects in the Mirror» که آثاری از چند هنرمند شناخته شده عربستانی نظیر سارا ابوعبدالله، زهره الغامدی، دانا عوارطانی، ایمن یسری دیدبان، سلطان بن فهد، و مهند شونو را نمایش گذاشته است، علاقه‌مندان به هنرهای معاصر را به درک عمیق تری از مادیت و اهمیت شی‌ء دعوت می‌کند.

نمایشگاه «نامرئی: اشیاء در آینه» برای ما به عنوان فراخوانی عمل می‌کند تا دنیای اطرافمان را دوباره تصور کنیم و بحث‌های غیرمنتظره و تحریک‌کننده درباره چیزهایی که اغلب دیده نمی‌شوند یا در نظر گرفته نمی‌شوند را مورد توجه قرار می‌دهد. نمایشگاه آنچه که از نظر زیبایی شناختی مهم است را به تصویر می‌کشد و ما را به یافتن زیبایی و معنا در شگفت‌انگیزترین مکان‌ها دعوت می‌کند.

نمایشگاه «بازنشانی» رامی فاروک

رامی فاروک، هنرمند، کیوریتور و تهیه‌کننده برجسته، نمایشگاه انفرادی «Reset» را ارائه کرده است که از ارتباط عمیق او با جده، «خانه دوم» او سرچشمه می‌گیرد.  

Rami in exhibition space 1

«بازنشانی» که به عنوان یک تخیل مجدد از غرفه استودیو انفرادی Rami's Art Dubai 2023 خلق شده است، پارادایم‌های ارائه هنر را با ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد به چالش می‌کشد: مالکیت موقت یا دائمی فضاهای گالری.

Space WIP

نمایشگاه «راهی با نور»

این نمایشگاه ترکیبی از هنر و فناوری پیشرفته را ارائه می‌دهد و با ارائه هنر دیجیتال و NFT بر قدرت دگرگون‌کننده فناوری در هنر تأکید می‌کند. «A Way With Light» پتانسیل بی حد و حصر فناوری را ارائه می‌دهد، سرزندگی را در بوم‌های ایستا تنفس می‌کند و آنها را به مناظر زنده و تنفس خلاق تبدیل می‌کند.

fragments_random international

 فرح الغالب، مدیر نمایشگاه می‌گوید: هدف ما این است که مخاطبان ملی را با شیوه‌های بدیع هنرسازی و الهام بخشیدن به نسل جدیدی از هنرمندان و خلاقان آشنا کنیم.

Unsupervised — Machine Hallucinations — MoMA Dreams — E #10_refik anadol

آثار این نمایشگاه از میان آثار هنرمندان شناخته شده‌ای از عربستان و سراسر دنیا نظیر عهد العمودی، دانیه الصالح، رفیک آنادول، ایمن یسری دیدبان، رندوم اینترنشنال، تیم لب، جوناس لوند، کوایولا و آندرس ریزینگر گردآوری شده است.

evanesce_daniah al-saleh1

 

عربستان سعودی گالری ATHR In/Visible: Objects in the Mirror رامی فاروک سارا ابوعبدالله زهره الغامدی دانا عوارطانی ایمن یسری دیدبان سلطان بن فهد مهند شونو عهد العمودی دانیه الصالح رفیک آنادول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین