اینتنت گالری دبی و آثار چهار هنرمند ایرانی در بلوار کرسنت اعمار

گالری INTENT دبی با مدیریت سامان فاتحی در مرکز دبی در بلوار کرسنت این روزها میزبان نمایشگاه سادگی دوگانه از پنج هنرمند معاصر ایرانی ست که مریم مجد آن را کیوریت کرده است.

ایران آرت: گالری Intent دبی با مدیریت سامان فاتحی که از سال ۲۰۲۲ تاسیس شده است در مرکز دبی در بلوار کرسنت این روزها میزبان نمایشگاه سادگی دوگانه از پنج هنرمند معاصر ایرانی ست که مریم مجد آن را کیوریت کرده است.

مریم مجد که در تهران مرکز هنری MMAP را مدیریت می کند برای این نمایشگاه آثاری شاخص از سیراک ملکونیان ، شهلا حسینی، محمد حسین عماد و مژه آصف جاه را کنار هم قرار داده است.

در معرفی این نمایشگاه نوشته شده است: 

نمایشگاهی مینیمال و غیرروایی از آثار چهار هنرمند برجسته ایرانی از سه نسل متمایز، دریچه ای را به یکی از اصیل ترین زوایای جنبش معاصر ایران می گشاید که در دهه ۶۰ شکل گرفت و در آثار بسیاری از هنرمندان معاصر ادامه یافته است.

گالری INTENT دبی در کنار چند گالری دیگر در بلوار کرسنت بلوار شیخ محمد بن راشد قرار دارد که توسط مجموعه پیشرو EMAAR طراحی و اجرا واقع است؛ مجموعه اعمار این منطقه را به یک راسته هنری گردشگری شیک و جذاب قرار دارد که توجهات بسیاری در خاورمیانه به خود جلب کرده است.

 

کد خبر: 70624
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-70624
محمد حسین عماد مریم مجد سیراک ملکونیان سامان فاتحی گالری Intent اینتنت گالری شهلا حسینی مژه آصف جاه EMAAR
سایر گزارش های تصویری