کد خبر: 6363 A

13 نقاش انتزاع گرا بی مرزی را در گالری ایوان روایت می کنند

13 نقاش انتزاع گرا بی مرزی را در گالری ایوان روایت می کنند

فریده لاشایی، غلامحسین نامی، یعقوب امدادیان و ده نقاش دیگر با آثار انتزاعی خود به گالری ایوان می‌آیند.

ایران آرت: گالری ایوان در جدیدترین نمایشگاه خود میزبان آثار نقاشی تعدادی از هنرمندان شناخته شده ایرانی است. این نمایشگاه که "بـی‌مـرزی" نام دارد روز جمعه 19 خردادماه با نمایش آثاری از هنرمندان نام آشنا در حیطه نقاشی انتزاعی افتتاح می‌شود.

هنر انتزاع گویشی است درونی و نگاهی شخصی که تنها در قالب فضا، رنگ و فرم، جدا از بایدها و نبایدها، و رهـا از حدود و رسالت‌های بیانی و بصری، نقش می‌شود. هنرمند در حیطه انتزاع با تـمسک به تعلقات حسی، خاطرات و نیازهای عاطفی، به بازگو کردن خود می نشیند و به دور از دغدغه کشف و شهود مخاطب، از درون خویش هویتی تازه به جهان بـرون می بخشد.

در این نمایشگاه آثاری از محمدابراهیم جعفری، فریده لاشایی، پری‌یوش گنجی، یعقوب امدادیان، غلامحسین نامی، هایده زرین‌بال، عبدالحمید پازوکی، مریم سالور، ژیلا کامیاب، حسین ماهر، مصطفی دشتی، ساسان نصیری و مصطفی دره‌باغی به انتخاب پـرهام دیده‌ور به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است گالری ایوان همانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد. نمایشگاه "بـی‌مـرزی" 19 خردادماه از ساعت ۱۷تا ۲۱ افتتاح می‌شود و تا ۲تیر ۱۳۹۶در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

 

 

 

 

گالری ایوان یعقوب امدادیان فریده لاشایی غلامحسین نامی پری یوش گنجی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین