کد خبر: 5990 A

از امپرسیونسیم تا هایپررئالیسم در کتاب موزه هنرهای معاصر تهران

از امپرسیونسیم تا هایپررئالیسم در کتاب موزه هنرهای معاصر تهران

رونمایی از کتاب مجموعه آثار خارجی موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

ایران آرت: مراسم رونمایی از کتاب مروری بر مجموعه آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران با حضور و سخنرانی هنرمندان هنرهای تجسمی ، روز سه شنبه 9 خرداد از ساعت 17 در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

بنا به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ کتاب مروری بر مجموعه آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران در بخش های نقاشی ، طراحی و هنرهای چاپی، نقاشان فتورئالیست ، مجسمه سازی ، آثار مینیمال و هنرمفهومی در 504 صفحه با کاغذ گلاسه و جلد گالینگور به کوشش مهدی حسینی و توسط انتشارات آبان به چاپ رسیده است.

مراسم رونمایی از این مجموعه ارزشمند ، روز سه شنبه 9 خرداد ماه از ساعت 17 با حضور و سخنرانی مهدی حسینی، استادان وهنرمندان هنرهای تجسمی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.در این مراسم این مجموعه با تخفیف ویژه به علاقه مندان ارایه می شود.

در این کتاب 220 اثر از 85 هنرمند ( در یک دوره 150 ساله ) که طیف متنوعی از هنرمندان دوره های مختلف مدرنسیم را شامل می شود، به چاپ رسیده است. این مجموعه از امپرسیونسیم آغاز و تا پاپ آرت و هایپررئالسم ادامه دارد و آثار هنرمندان دوره های مختلف مدرنیسم، از امپرسیونیسم، پاپ آرت و هایپررئالیسم را در بر می گیرد. توضیحاتی که در بخش های مختلف کتاب آمده است، به درک بهتر فضای هر دوره و عوامل شکل گیری هر سبک و خلق اثر کمک می کند.

 

موزه هنرهای معاصر تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین