کد خبر: 5286 A

پیشنهادهای ایران آرت برای علاقه مندان به هنر نقاشی در مازندران

چهار نمایشگاه نقاشی و 85 هنرمند

چهار نمایشگاه نقاشی و 85 هنرمند

از امروز تا 28 اردیبهشت تماشای چهار نمایشگاه نقاشی در سه شهر استان مازندران را از دست ندهید.

ایران آرت: از شروع سال جدید تاکنون، نمود نمایشگاهی هنرهای تجسمی در برنامه کاری گالری های استان مازندران بیش از پیش با هنر جذاب و فراگیر نقاشی میسر و همراه شده است. و هنرمندان نقاش مازندرانی با شور و اشتیاق بیشتری نسبت به همکاران خود در زمینه های دیگر هنری، به دیدار مخاطبین آثارشان می شتابند.  ایران آرت هم چهار فرصت خوب را به علاقه مندان تماشای آثار متفاوت در این زمینه هنری در سه شهر بابل، آمل و قاﺋـمشهر معرفی می کند؛ که از این تعداد سه نمایشگاه، گروهی و یک نمایشگاه انفرادی خواهد بود.

مولاییان: نمایشگاه جمعی از هنرمندان نقاش استان مازندران که چندی پیش در گالری «مولاییان» بابل گشایش یافته بود؛ به دلیل استقبال خوب هنردوستان مازندرانی تا تاریخ 27 اردیبهشت برپا خواهد بود. «موتیف در آثار نقاشان مازندران» نمایشگاه 40 هنرمند نقاش این استان است؛ که به سرپرستی "رحیم مولاییان" آثار خاص و ویژه ای را اراﺋـه کرده اند. این نمایشگاه در بابل، کمربندی شرقی، بوستان 18، مصلح 3، نگارخانه مولاییان تا 27 اردیبهشت، همه روزه از ساعت 20-16 پذیرای علاقه مندان به هنر نقاشی می باشد.

گالری گردی مازندران

گالری گردی مازندران

نقشینه: «نقشی در آینه زمان» عنوان نمایشگاه جمعی دیگری است که در نگارخانه تازه تـأسیس «نقشینه» بابل برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که به مناسبت افتتاح نگارخانه نقشینه از 21 لغایت 25 اردیبهشت برپا خواهد بود؛ در کنار چند اثر تذهیب و نگارگری، عمدتا به آثار نقاشی هنرمندان پیشکسوت و جوان مازندران می پردازد. " احمد نصرالهی، خلیل سماﺋـی جابلو، وحید فروزنده، ناهید فراست، صادق گنجوی، جلال موسوی، نوید بیژنی، بهرنگ پوررستم، فرهاد امین زاده، مجتبی یزدانی، ماﺋـده نهاوندیان، روحا تیموری، امیر گلزاده، رضا مهدی نیا، جلال مشمولی، محسن بخشی، علی شعبانیان، ابوالقاسم قاسم پور، علیرضا کرامتی، عادله خانلرزاده، مریم میرشکار و شهره گودرزی" هنرمندان این رویداد نمایشگاهی خواهند بود. نگارخانه نقشینه بابل واقع در سه راه سنگ پل، جنب مدرسه سعیدالعلما، ایثار 27  در تاریخ یاد شده و از ساعت 20-16 میزبان علاقه مندان به بازدید از آثار این نمایشگاه خواهد بود.

نوران: نمایشگاه انفرادی نقاشی "محمد بوستانی" روز جمعه 22 اردیبهشت در نگارخانه «نوران» قاﺋـمشهر افتتاح می شود. جدیدترین مجموعه اثر  "محمد بوستانی" بدون عنوان و با رویکردی شخصی و سوررﺋـال، و با مضمونی اجتماعی به نمایش گذاشته خواهد شد. علاقه مندان به تماشای این مجموعه نقاشی می توانند 22 تا 28 اردیبهشت از ساعت 20-16 در نگارخانه نوران قاﺋـمشهر واقع در خیابان ساری، یاس 59، انتهای شهدای دوم حضور به هم برسانند.

گالری گردی مازندران

محمد بوستانی

ایسو: آموزشگاه هنری «مقیم در مچاله» با مشارکت اعضا و اساتید، نمایشگاه گروهی نقاشی برگزار می کنند. در این نمایشگاه که از 22 اردیبهشت در گالری «ایسو» آمل برپا خواهد بود؛ آثاری از " حمید اسدزاده، فروزان سلیمانی، اکبر راد، مصطفی معصومی، شقایق شعبانی، فرزانه قلی زاده، زینب فاطمی، تورنگ سلیمانی، زینب حسین زاده، بنفشه متولی، زینب حسین نژاد، سپیده شاهنوری، پیمانه شهیدی، محدثه رنجبر، آرش مونگاری، سورنا کاظمی، نگین رحمانی، باران محمدی " اراﺋـه خواهد شد. گالری ایسو آمل واقع در چهار راه اسپه کلا، رسالت 11، شاکر 5، مهرگان3  از 22 اردیبهشت ساعت 21-16 تا 26 اردیبهشت ساعت 20-16 علاقه مندان را میزبانی خواهد کرد.

گالری گردی مازندران

 

گالری گردی گالری های مازندران
نظرات خوانندگان
  • مختار عسکری
    پاسخ

    استآد ابولقاسم قاسم پور درود برشما که در سه هنر سرامد هستید نقاش خواننده نوازنده. لله وا نه تنها در شهر علمدار بلکه در کرمان وکشور عزیزمان انشاالاه در پناه خالق سلامت سرافر سربلند باشید ارادت مند عسکری از کرمان

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین