کد خبر: 4975 A

برپایی ورک شاپ و اعطای گواهینامه

لند آرتیست معروف با هنرمندان گفتگو می کند

لند آرتیست معروف با هنرمندان گفتگو می کند

هنرمند هنر محیطی در آمل کارگاه برگزار می کند.

ایران آرت: دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بین المللی آیت الله آملی، با دعوت از "دکتر احمد نادعلیان" هنرمند شناخته شده هنر محیطی ، نشست و گفتمانی تخصصی را پیرامون هنرهای نوین جهان هنر و به طور اخص هنر محیطی برگزار می کند.

عاطفه رحیمیان دکترای رشته فلسفه هنر از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و از بانیان شکل گیری این گردهمایی، با اعلام این خبر در مورد جزﺋـیات این دعوت به ایران آرت گفت: " «دکتر احمد نادعلیان» روز سه شنبه 19 اردیبهشت و از ساعت 3 تا 6 عصر با حضور جمعی از پیشکسوتان، هنرمندان شاخص استان مازندران و همچنین علاقه مندان به حضور در این رخداد هنری، به ایراد سخنرانی و انتقال تجربیات چندین ساله خود در شاخه های مختلف هنر و به ویژه  لندآرت (هنر محیطی) خواهند پرداخت.

رحیمیان ضمن اشاره به موضوعات مورد بحث در این مراسم و نکات ویژه ای که در باب فهم و شناخت بیشتر هنر محیطی و نقش تاثیرگذار ابعاد زمانی و مکانی بر این هنر نوین اراﺋـه خواهد شد؛ افزود: ما در این نشست و گفتمان تخصصی هنری مروری بر آثار نادعلیان هم خواهیم داشت که با تحلیل و توضیحات تکمیلی ایشان همراه خواهد بود. همچنین بعد از اتمام این بخش از مراسم؛ ورکشاپی در زمینه نقاشی روی زیورآلات چوبی و نقش حنا توسط هنرمندان جزیره هرمز، که همراهان جناب دکتر می باشند؛ برگزار شده و گواهی حضور در این کارگاه هم اعطا می شود.

عاطفه رحیمیان در ادامه ابراز امیدواری کرد که به علت وجود فضای مناسب، سرسبز و وسیع دانشگاه آزاد اسلامی آمل، این امکان فراهم شود تا به زودی با حضور مجدد این هنرمند ، علاقه مندان بتوانند با مهارت ها و چگونگی هنرآفرینی در زمینه هنر محیطی از نزدیک آشنا شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی آمل

  

دانشگاه آزاد اسلامی آمل

دانشگاه آزاد اسلامی آمل

احمد نادعلیان

احمد نادعلیان متولد شهرستان "سنگسر" استان سمنان به سبب نوآوری در زمینه هنرهای محیطی و شبکه ای در مجامع بین المللی چهره ای شناخنه شده به شمار می رود. نادعلیان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران اسد و دکترای خود را در رشته فلسفه هنر با گرایش نقاشی و تزﺋـینات دیواری از دانشگاه مرکزی انگلستان (UCE) اخذ کرده است.

"دکتر احمد نادعلیان" در سال 2002 موفق به کسب نشان نت آرت (هنر شبکه و اینترنتی) شده و در سال 2005 هم جایزه بزرگ و سیمرغ طلایی دوسالانه تاشکند را به دست آورده است. همچنین در سال 2006 به عنوان یکی از هنرمندان هنر محیطی سال در ایالات متحده و در سال 2009 هنرمند برگزیده موزه سبز آمریکا لقب گرفته است. نادعلیان اکنون در جنوب کشور و جزیره هرمز ساکن و آثار او در بیش از 40 کشور جهان پراکنده است

علاقه مندان جهت ثبت نام برای حضور در این رویداد ویژه هنری استان مازندران می توانند به سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بین المللی آیت الله آملی به نشانی www.register.iauamol.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 43217086-011 تماس حاصل فرمایند.

 

دکتر احمد نادعلیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی آیت الله آملی عاطفه رحیمیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین