کد خبر: 4620 A

عکاسی، خوشنویسی، تایپوگرافی

دو فراخوان و یک ورک شاپ در «رنگ و ترنگ»

دو فراخوان و یک ورک شاپ در «رنگ و ترنگ»

موسسه و نگارخانه هنری «رنگ و ترنگ» تنکابن از انتشار فراخوان جشنواره عکاسی، نمایشگاه خوشنویسی و برگزاری کارگاه تخصصی تایپوگرافی خبر داد.

ایران آرت: نگارخانه «رنگ و ترنگ» شهرستان تنکابن (شهسوار) به منظور کشف و شکوفایی توانمندیهای هنری و ارتقای سطح رویدادهای نمایشگاهی در استان مازندران، با انتشار سه فراخوان در زمینه های عکاسی، خوشنویسی و تایپوگرافی از علاقه مندان به اراﺋـه آثار خود در نگارخانه این مرکز دعوت کرده است.

1- جشنواره عکس رنگ و ترنگ: دومین جشنواره و نمایشگاه هنر عکاسی با مضمون و عنوان «شهر من شهسوار» در موسسه هنری «رنگ و ترنگ» برگزار می شود. دبیرخانه جشنواره عکس «شهر من شهسوار» تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه، آثار ارسالی در زمینه های "مستند اجتماعی" ، "طبیعت و منظره" ، "معماری و شهرسازی" این شهر را به عنوان «بخش اصلی» و "صنایع دستی" ، "چشم اندازهای طبیعی" ، "دیوارهای قدیمی" و "بناهای قدیمی" شهر شهسوار را در «بخش نگاه ویژه» جشنواره بررسی خواهد کرد. زمان برپایی نمایشگاه این جشنواره 11 تیر 1396 اعلام شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و جزﺋـیات اراﺋـه آثار خود می توانند به آدرس تلگرامی https://t.me/rangotorang1 مراجعه نمایند.

جشنواره عکاسی

2- فراخوان نمایشگاه خوشنویسی «اسماءالحسنی»: نمایشگاه خوشنویسی «اسماءالحسنی» تا 20 اردیبهشت ماه پذیرای آثار ارسالی هنرمندان هنرخوشنویسی به شیوه کلاسیک و گرایش خط نقاشی می باشد. موضوع اراﺋـه آثار در این فراخوان، آزاد اعلام شده است و طبق زمانبندی صورت گرفته شده، آثار منتخب در تاریخ 21 تا 27 خرداد 1396 در نگارخانه «رنگ و ترنگ» به نمایش درخواهند آمد. اطلاعات تکمیلی این فراخوان در پوستر اراﺋـه شده قابل دریافت است.

فراخوان خوشنویسی

3- ورکشاپ تایپوگرافی «اسماءالحسنی»: کارگاه هنر خوشنویسی با گرایش تایپوگرافی و حضور «محمد جمشیدی» مدرس دانشگاه و عضو انجمن طراحان گرافیک (IGDS) و انجمن خوشنویسان ایران در موسسه هنری رنگ و ترنگ برگزار خواهد شد. این کارگاه تخصصی که در راستای برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «اسماءالحسنی» به منظور زمینه سازی و شناختی جامع و کاربردی تر هنرمندان جوان از این شاخه نوین هنری شکل گرفته است؛ تا تاریخ 17 اردیبهشت ماه از حداکثر پانزده نفر نام نویسی خواهد کرد. ورکشاپ تایپوگرافی «رنگ و ترنگ» در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه برگزار شده و برآیند آموزشی آن به صورت همزمان در نمایشگاه خوشنویسی «اسماءالحسنی» در تاریخ 21 تا 27 خرداد ماه به نمایش گذاشته خواهد شد.

ورکشاپ تایپوگرافی

 

 

 

نگارخانه رنگ و ترنگ جشنواره عکس رنگ و ترنگ فراخوان خوشنویسی اسماءالحسنی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین