کد خبر: 4451 A

فرمانفرما با بزرگان می آید

فرمانفرما با بزرگان می آید

نگارخانه فرمانفرما با 332 متر دیوار نمایشگاهی و نمایش آثار جمعی از پیشگامان هنر ایران اعلام موجودیت کرد.

ایران آرت : نگارخانه فرمانفرما به مدیریت دکتر تکتم فرمانفرمایی عصر جمعه هشتم اردیبهشت با ارائه آثار فیگوراتیو بزرگان  هنر ایران افتتاح می شود. 

نگارخانه فرمانفرما در دو طبقه، 166 متر دیوار نمایشگاهی در هر طبقه ، یک اتاق مختص نمایش ویدئو آرت و مجهز به سیستم پیشرفته نورپردازی در حالی به جمع گالری های تهران اضافه می شود که توامان حمایت از توسعه هنر ایران و معرفی استعداد های جوان را مدنظر دارد. 

خانم دکتر تکتم فرمانفرمایی مدیر این گالری ؛دانش آموخته رشته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و عضو هیئت علمی دانشگاه است. ایشان علاوه بر زندگی علمی و آکادمی به هنر نقاشی هم اشتغال دارد و از سال های کودکی تاکنون به نقاشی و تدریس در این زمینه مشغول می باشد و تا بحال چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی برگزار نموده است . دکتر فرمانفرمایی به دلیل علاقه و سالها مطالعه و تدریس در حوزه تاریخ هنر و اقتصاد هنر متخصص حوزه مدیریت هنری است .

IMG_20170423_125144

پیکره و پیکره نمایی عنوان نخستین نمایشگاه گالری فرمانفرما ست که با همکاری  خانم  فرناز محمدی جمع آوری شده است  و در آن آثار فیگوراتیو بزرگانی مانند آیدین آغداشلو، ژازه تباتبایی،،هانیبال الخاص،محمود جوادی پور، مهدی سحابی، ایرج زند، منوچهر معتبر، ناصر اویسی، پروانه اعتمادی... به تماشا خواهد بود.

نشانی گالری فرمانفرما کریمخان زند، خردمند شمالی ، اعرابی 2 است و ساعات بازدید  از ١١ تا١٩هر روزهفته جزء دوشنبه ها  است.

 

گالری فرمانفرما دکتر تکتم فرمانفرما دکتر تکتم فرمانفرمایی فرناز محمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین