کد خبر: 42806 A

عزیز انزابی در گالری ایده

عزیز انزابی در گالری ایده

آثار عزیز انزابی با عنوان "زمان از دست رفته" این روزها در گالری ایده به تماشاست

ایران آرت: مجموعه آثار عزیز انزابی با عنوان زمان از دست رفته تا ششم آذر ماه در گالری ایده به تماشا است

گالری ایده در معرفی این هنرمند نوشته است: عزیز انزابی هنرمند با استعداد، پرشور و سختکوشی است که در ساخت قطعات هنری با استفاده از تکنیک های متنوع، پیشینه دارد. عزیز دارای پیش زمینه هنری است که می تواند تقریبا هر سبک یا موضوعی را اجرا کند.او می تواند با طیف گسترده ای از مواد مانند سنگ، خاک رس و فلز قطعات هنری فوق العاده ای را ایجاد کند. برای او نیازهای بیننده در اولویت است، برای این منظور او با تمام قوا تلاش می کند تا با آخرین ابزار و تکنیک ها، آثار خود را به صورت مدرن حفظ کند.

عزیز انزابی در باره آثارش می گوید: رویکرد من برای خلق آثـار هـنــری استفاده از رویدادهای طبیعی زنــدگی واقعی برای ایجاد آثار هنـری با تصـاویــر یا کلـمـات از دنیــای خیالــی است. در این آثار به وضوح، تغییر شکل یک شی با توجه به موقعیت و زمان، عامــل شکل گیری فـرم های جــدید است، من مدتهاست که مجذوب این مفاهیم هستم.

انزابی افزود: در نقـاشی های من، چه به صورت سورئالیسم، فیگوراتیو و یا انتزاعی ، از جنبه های ناخودآگاه جمعی استفاده نموده ام تا یک حالت عاطفـی آشنا را در بیننده ایجاد کنم. در آثار فیگوراتیو، هـدف من دستیابی به تغییراتی زیرکانه در حالت های بی شمـاری از وضعیت انســان است. هدف نهایی من این است که بیننده حس آشنایـی با اثر در خود احساس کند. این حس که قبـلا این موضوع را تجربـه کرده اسـت. مــن معتقدم که این احساس از ناخود آگاه جمعی و یک مرکز عرفانی که همه مـا در آن مشترک هستیم بوجود می آید.

 

گالری ایده عزیز انزابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین